۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۸۱۰

سخنان آیت الله مصباح یزدی درباره گزینش کاندیداهای انتخابات

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر لزوم انتخاب افراد شایسته در انتخابات، گفت: در جریان کاندیدای انتخابات هم باید خودتان به ظن قوی برسید و حتی به نظر من هم نباید اکتفا کرد و حجت شرعی برای خود درست کنید.
 آيت الله مصباح يزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، 70 نفر از طلاب بسیجی حوزه فاطمه الزهراء (س) تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با آیت الله مصباح یزدی دیدار کردند.


دراین دیدار که به همت حوزه مقاومت حوزه خواهران فاطمه الزهراء(س) تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) در دفتر آیت الله مصباح برگزار شد، وی با بیان ویژگی های حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت:
یکی از ویژگی های ممتاز حضرت امام (ره)، قدرت روحی فوق العاده ایشان و استقامت ایشان در مقابل طاغوت بود.


این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این که انقلاب اسلامی، جهشی در روند تکاملی تاریخ بود، گفت: حضرت امام(ره) نصف فقه شیعه را احیا کرد. بیش از13قرن علما و بزرگان تصورشان درمورد ایجاد انقلاب، یک تصور واهی و پندار باطل بود.


آیت الله مصباح یزدی همچنین نکات مهمی در مورد اهمیت انتخابات بیان و تصریح کرد: در جریان کاندیدای انتخابات هم باید خودتان به ظن قوی برسید و حتی به نظر من هم نباید اکتفا کرد و حجت شرعی برای خود درست کنید.


بخش دیگری از سخنان آیت الله مصباح یزدی در این دیدار به حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماع اختصاص داشت.


وی در این باره تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرصتی ایجاد کرد تا بانوان جامعه جبران فعالیت های سیاسی و اجتماعی که درگذشته نداشتند را بکنند البته درقالب و
چارچوب ارزش های اسلامی.


رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم یادآورشد: بایدهمت ویژه کنید تا ارزش ها و آرمان های امام را حفظ و تقویت کنید. /924/
 

ارسال نظرات