۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۱۷۷۴۳
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

سرّ هجمه شبکه های بیگانه به حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح/ حضرت امام به فکر صائب آیت الله مصباح یزدی اعتقاد داشتند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سرّ اینکه رادیوی بیگانه می گوید به این سه فقیه بزرگوار(حضرات آیات یزدی، مصباح و جنتی) رای ندهید این است که آنها از جهت ولایتمداری، شناخت دقیق اسلام، طرفداری از امام و آرمانهای امام و استقامت در راه امام بالاترین درجه شجاعت و بصیرت و پایداری را دارند.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی در قزوین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خطر نفوذ دشمن را هشدار داده بودند و حالا دیدیم که دشمن وارد عرصه شد. این نشان دهنده تیزبینی و عمق بینش مقام معظم رهبری نسبت به مخاطرات نظام است.

 

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از نفوذ هم مقام معظم رهبری رهنمود لازم را دادند که شما در رای دادن ببینید چه کسانی کاندیداها را معرفی می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: الان هم روشن شد که دشمنان ما چه کاندیداهایی را دارند حمایت می کنند و نیروهای طرفدار انقلاب چه نیروهایی را.

 

این عضو برجسته جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: سر اینکه رادیوی بیگانه می گوید به این سه فقیه بزرگوار(حضرات آیات یزدی، مصباح و جنتی) رای ندهید این است که آنها از جهت ولایتمداری، شناخت دقیق اسلام، طرفداری از امام و آرمانهای امام و استقامت در راه امام بالاترین درجه ی شجاعت و بصیرت و پایداری را دارند.

 

وی یادآورشد: حضرت امام (ره) به این سه شخصیت عنایت ویژه داشتند. ایشان حتی در زمان دفاع مقدس که بودجه خیلی نهادهای تحت اشرافشان را به نصف یا ثلث رسانده بودند؛ بودجه موسسه آیت الله مصباح را به صورت کامل پرداخت می کردند، چراکه به فکر صائب آیت الله مصباح و برنامه ی آموزشی ایشان برای حوزه – که در آن موسسه اجرا می شد - اعتقاد داشتند. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات