۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۱۷۶۷۵

برگزاری سلسله نشست های تهذیب اخلاقی با محوریت سیره فاطمی در جامعةالزهرا

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست های تهذیب اخلاقی با محوریت سیره فاطمی و تربیت علوی در ایام اسفندماه روز‌های یکشنبه و چهارشنبه در جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.
نشست هاي اخلاقي سيره فاطمي

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست‌های تهذیب اخلاقی با محوریت سیره فاطمی و تربیت علوی هر هفته روز های یکشنبه و چهارشنبه در تالار بیداری جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.

 

این نشست ها از دوم اسفندماه آغاز شده و تا 26 اسفندماه ادامه دارد.

 

نخستین نشست از این سلسله نشست ها یکشنبه دوم اسفندماه با حضور خانم امین مجد با محوریت «تأملی در باب معارف خطبه فدکیه» برگزار می شود.

 

همچنین دومین نشست این سلسله نشست‌ها چهارشنبه پنجم اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام هاشمیان با محوریت شخصیت شناسی حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

 

اضافه بر این حجت الاسلام محمدی، سخنران حرم حضرت معصومه و استاد حوزه علمیه قم یکشنبه نهم اسفند ماه با محوریت بررسی اصول تربیتی در سیره علوی برای طلاب خواهر سخنرانی خواهند کرد.

 

چهارمین نشست از سلسله نشست های تهذیب اخلاقی 12 اسفندماه با حضور حجت الاسلام توکل با محوریت سیره فاطمی خواهد بود.

 

همچنین پنجمین نشست اخلاقی در 16 اسفندماه با حضور حجت الاسلام محمدی با موضوع «میانه‌روی در مصرف و روی آوردن به قناعت و بازنمایی آسیب‌های مادی و معنوی افراط» برگزار خواهد شد.

 

همچنین حجت الاسلام توکل در روزهای 19 و 26 اسفندماه برای خواهران طلبه جامعة الزهرا(س) با موضوع تربیت اسلامی در سیره فاطمی سخنرانی خواهند کرد و به این ترتیب سلسله نشست های تهذیب اخلاقی در جامعة الزهرا(س) در سال 94 به پایان خواهد رسید.

 

شایان ذکر است، این نشست‌ها در تاریخ های ذکر شده از ساعت 10 تا 11 در محل تالار بیداری جامعة الزهرا(س) که به تازگی افتتاح شده، برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان در این نشست‌ها آزاد است./968/303/ب2

ارسال نظرات