۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۱۷۶۶۹
نماینده ولی فقیه در کشور عراق:

انتخاب اصلح حکم عقل و شرع است/ مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مأیوس کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کشور عراق انتخاب اصلح را حکم عقل و شرع دانست و گفت: باید با شرکت و دقت در انتخابات، دشمن را مأیوس و ناامید کرد.
آيت الله حسيني انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده ولی فقیه در کشور عراق، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه عالی علمیه نواب در نشست انتخاباتی بررسی آخرین تحولات سوریه و عراق با بیان اینکه محور در انقلاب اسلامی خود اسلام بود که به سرانجام رسید نه مانند انقلاب مشروطه که با بودن شاه مخالفتی نداشتند، گفت: امام رحمت الله علیه تأکید فراوانی بر اسلام داشتند و نام این کشور را جمهوری اسلامی گذاشتند.


وی اسلام، ولی فقیه و مردم را سبب بیمه شدن انقلاب دانست و افزود: جمهور و عامه مردم به اسلام اعتقاد دارند و اسلام را پیاده می کنند و از دولت همین انتظار را دارند.


 
نماینده ولی فقیه در کشور عراق در ادامه با بیان اینکه در اصل چهارم قانون اساسی تأکید شده است که هر اصلی در اجرا با اسلام منافات داشته باشد تقدم بر اسلام است و شورای نگهبان نیز نظارت دارد تا قوانینی که به تصویب می رسد منافاتی با اسلام نداشته باشد، اظهار کرد: قانون اساسی، اساس اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر در کشور ایران، اسلام ریشه نداشت گرایش های مختلف در اسلام به وجود می آمد و اسلام را به انحراف می کشاند، تاکید کرد: عدم پایبندی به اسلام موجب انحراف کشور است.

 

آیت الله حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سیستان بلوچستان عامه مردم طرفدار نظام هستند، افزود: در این دوره مردم این استان هیچ هزینه ای برای انتخابات انجام ندادند که این اعتماد به خبرگان و نظام اسلامی بود.


نماینده ولی فقیه در کشور عراق با اشاره به اینکه در کشور عراق و اطراف آن موجی از ولایت گرایی رایج شده و هشت مدرسه و بنای امام خمینی در این کشور وجود دارد، اظهار کرد: امروز عکس امام و رهبری در سراسر عراق منتشر شده است و این بیانگر عشق و ارادت به ولایت فقیه است


وی در ادامه با بیان اینکه کشور سوریه امروزه متنفر از وهابیت است و رسانه های سوریه صریحا علیه وهابیت حرف می زنند، خاطرنشان کرد: سوریه نخستین کشوری بود که در کنار ایران ایستاد و زمان جنگ یکی از مسیرهای تأمین برخی از تجهیزات نظامی بود.


آیت الله حسینی جنایات آمریکا در یمن را محکوم و اظهار کرد: بمباران شهرها، مدارس و.... بر خلاف تمام موازین جنگ و ناشی از سکوت و حمایت‌های جامعه بین‌المللی از این رژیم سفاک است

 

نماینده ولی فقیه در کشور عراق نقشه نفوذ را از حربه های آمریکا بیان کرد و افزود: آمریکا دست بردار نیست و وقتی در جنگ شکست خورد؛ پرونده های روی میز را جرأت نکرد اعمال کند و هر جا را که فتح کرد انقلاب اسلامی ایران حضور و انقلاب در آن ها گسترش یافت.


 
وی تهدید، تطمیع و فضاسازی سیاسی تهیج کننده در اندیشه ها و پیشبرد را از راهکارهای دشمن برای نفوذ دانست و اظهار کرد: هر چه ما قدرتمند باشیم حرص، بغض و کینه دشمن بیشتر است و اگر چه در ظاهر لبخند می زنند اما در باطن با بغض و کینه است.


 
آیت الله حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات باید آرام  باشد و سعی شود در انتخابات درگیری و جدال نباشد.


وی با بیان اینکه باید حضور در انتخابات گرم و پرشور باشد، خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی باید مردم را بیدار کند و حواسمان باشد تا دشمن در میان ما نفوذ نکند.


نماینده ولی فقیه در کشور عراق در پایان انتخاب اصلح را حکم عقل و شرع دانست و اظهار کرد: باید با شرکت و دقت در انتخابات، دشمن را مایوس و ناامید کرد./859/202/ب1

ارسال نظرات