۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۷۶۱۳
آیت الله علوی گرگانی:

کشورهایی که دلشان برای دین می‌سوزد به دنبال خط امام هستند

خبرگزاری رسا ـ حضرت ایت الله علوی گرگانی با بیان این که روح مقاومت سبب پیروزی می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی هم با مقاومت مردم به پیروزی رسید و امروز به جایی رسیده است که هر کشوری که دلش برای اسلام می‌سوزد به دنبال خط امام است.
 آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، استاد برجسته حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده دفتر علامه سید صادق علی نقوی از پاکستان با اشاره به آیه 55 سوره قصص اظهار داشت: با توجه به مسائلی که برای شیعیان در پاکستان به وجود آمده امید ما این است که به دنبال هر سختی دو پیروزی است و پیروزی هم از آن ملت مسلمان است و خدا قول داده که اهل حق پیروز خواهد شد.


وی با بیان این که از قیام امام خمینی(ره) تا وقتی انقلاب به پیروزی رسید 15 سال طول کشید، افزود: با این که ملت ایران در این مدت زجر زیادی کشیدند ولی استقامت کردند و خدا کمک کرد و انقلاب اسلام جهانی در ایران پیروز شد و امروز بیشتر کشورهایی که دلشان برای دین می‌سوزد به دنبال خط امام هستند.


حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: این مژده را به علامه سید صادق علی نقوی در پاکستان بدهید که پیروزی از آن شماست؛ پیروزی متعلق به متقین است و خداوند در آیه 55 قصص به پیامبر دلجویی می دهد و این وعده را می دهد. 


وی با بیان این که عربستان در گذشته مورد اعتماد دیگر کشورهای اسلامی بود، یادآور شد: امروزه دیگر این کشورها از دست عربستان در آمده است و با وجود ادعاهای فراوانی که می کنند از پس کشور  کوچکی همچون یمن هم بر نمی آیند.


استاد برجسته حوزه علمیه با بیان این که پیمان عربستان با اسرائیل علیه یک کشور مسلمان باعث تأسف است، اظهار داشت: قرآن به مسلمانان می‌گوید ما سلامتی شما را در دین می‌خواهیم و می گوید به منافقین هم بگویید که ما سلامتی شما را می‌خواهیم؛ ولی امروز عربستان دین خود را فدای منافع دنیایی خود می کند اگر چه که به آن منافع هم نخواهد رسید.


وی با تأکید بر این که روح مقاومت سبب پیروزی می‌شود، گفت: خداوند اسلام و اسلامیان را در همه جا یاری خواهد کرد و در پاکستان هم اگر روحیه مقاومت دنبال شود به پیروزی خواهد رسید./843/پ202/ج

ارسال نظرات