۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۷۵۱۹
آیت الله موحدی کرمانی در گفت وگو با رسا:

تمام آرزوی دشمن ایجاد تفرقه در جامعه است/ اخلاق اسلامی در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان این که رأی مردم به دنیا می فهماند که ملت ایران با رهبری و مسؤلان هستند، گفت: این حضور مردم نشان می دهد که مردم همراه نظام هستند، تمام آرزوی دشمن این است که در جامعه تفرقه ای ایجاد کند تا از آن بهره بگیرد.
آيت الله موحدي کرماني  آيت الله موحدي کرماني

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی را ضروری دانست و گفت: اگر از اکثریت مردم نیز بگذریم یک رأی می تواند اثر بسیاری داشته باشد.


وی افزود: همین یک رأی ها مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را می سازد که این دو نهاد مهم و بلند تصمیم گیری در نظام هستند، افزون بر این همین یک رأی ها نظام را تقویت می کند و امنیت را بالا می برد.


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رأی مردم به دنیا می فهماند که ملت ایران با رهبری و مسؤلان هستند، اظهار داشت: این حضور مردم نشان می دهد که آنان همراه نظام هستند، تمام آرزوی دشمن این است که در جامعه تفرقه ای ایجاد کند تا از آن بهره بگیرد.


وی ادامه داد: همه باید بیدار باشیم و اگر افرادی نسبت به حضور در پای صندوق های رأی بی رغبت هستند یا تردید دارند باید ترغیب شوند و برای آنها استدلال بیان کنند تا همه به صورت پرشور حضور پیدا کنند.


امام جمعه موقت تهران بر پایبندی همگان به ویژه کاندیداها به رعایت قانون تأکید کرد و ابراز داشت: بسیار روشن است که داوطلبان در تبلیغات خود باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند و کوچ کترین تخریبی نسبت به دیگران نداشته باشند؛ کاندیداها باید توانمندی ها و مسائل مربوط به خود را به صورت صادقانه برای جامعه مطرح کنند.


وی عنوان کرد: کاندیداها آنچه که واقعا هستند و آنچه را که بنا دارند عمل کنند باید بگویند، داوطلبان نباید وعده خلاف داده و نسبت به مسأله ای که در توان آنها نیست نباید به مردم وعده دهند؛ مردم را نباید امیدوار به چیزی کرد که بعدا توان آن را انجام نداریم.


آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: کاندیداها باید از اسراف پرهیز کنند، تبلیغات باید از اسراف به دور بوده و در حدی باشد که مردم داوطلبان را بشناسند از این رو باید به همین مقدار اکتفا کرد و از تبلیغات چنین و چنانی پرهیز کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات