۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۳۱۷۴۶۹
مدیر حوزه علمیه خراسان:

حوزه علمیه خراسان به تمام معنا مدافع نظام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان با بیان این‌که حوزه علمیه خراسان به تمام معنا مدافع نظام و رهبری است، گفت: تقدیر از برترین‌های حوزه گامی برای انگیزه بیشتر طلاب و حوزویان است.
حجت الاسلام فرجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام اکبر فرجام، مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان شب گذشته در هفتمین مراسم تقدیر و تجلیل از برترین های حوزه علمیه خراسان که در محل تالار تشریفات آستان قدس رضوی برگزار شد؛ به ارائه گزارشی درباره پیشرفت های حوزه علمیه خراسان پرداخت و گفت: در سال تحصیلی گذشته هزار و 227 نفر از حدود 9 هزار طلبه سطوح چهارگانه حوزه علمیه خراسان موفق به کسب معدل بالای 18 شدند.


حجت الاسلام فرجام با بیان اینکه امسال آثار رسیده به دبیرخانه فراخوان 2173 اثر بوده است که در مقایسه با سال قبل 427 نفر افزایش داشته است؛ افزود: حوزه علمیه خراسان به لحاظ شاخصه های برنامه ریزی و آموزشی به نسبت به کل کشور رتبه اول را دارد.


وی حمایت و هدایت های جدی و دغدغه مندی مدیریت عالی حوزه علمیه خراسان را نسبت به مسائل حوزه جدی عنوان کرد و اظهار کرد: شورای برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان یک فضای همفکری و هماهنگ است و در زمینه مسائل آموزشی و پژوهشی  به صورت جدی ورود پیدا کرده است .


حجت الاسلام فرجام با بیان اینکه حوزه علمیه خراسان به لحاظ آموزشی و پژوهشی در مراحل رشد است؛ یادآور شد: حوزه علمیه خراسان به تمام معنا مدافع نظام و رهبری بوده و هست.


مدیر حوزه علمیه خراسان در پایان؛ مراسم تقدیر از برترین های حوزه را گامی برای انگیزه بیشتر طلاب و حوزویان دانست و ابراز کرد: امیدواریم سال اینده با رشد شاخص های آموزشی و پژوهشی در بین طلاب باشیم.


خاطر نشان می شود در انتهای این مراسم از اساتید و طلاب برتر خانم و آقای حوزه علمیه خراسان در زمینه های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی تقدیر شد./859/
202/ب2

ارسال نظرات