۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۱۷۳۷۵
حجت الاسلام سالک در نشستی خبری:

کشور گرفتار مشکلات اقتصادی و رکود است/ هرگز اجازه عبور از خط قرمز‌ها را نخواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که کشور گرفتار مشکلات اقتصادی و رکود است اما دغدغه اصلاح طلبان پرداختن به مسائل کم اهمیت سیاسی شده، گفت: لازم است همه جریان ها همت خود را رفع دغدغه های مردم قرار دهند.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، ظهر امروز در نشست خبری کاندیداهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان، با اشاره گفت: هدف از تشکیل مجمع اصولگرایان اصفهان و حضور این ائتلاف در انتخابات بهبود و ارتقای جایگاه اصفهان در تمام زمینه‌ها است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه پیرامون اهداف خود در مجلس دهم، افزود: اولویت‌های برنامه‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس تقویت زیرساخت‌های فرهنگی کشور نظیر حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مجامع هنری کشور است، مقابله با آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی نظیر فقر و حاشیه نشینی از موضوعات مهمی است که در مجلس آینده در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

وی رشد سن ازدواج و افزایش آمار طلاق را از مسائل مهمی دانست که باید پیگیری شود و تصریح کرد: اصفهان مسائل مهمی دارد که لازم است به آنها پرداخته شود از جمله مصوبات 9 گانه شورای آب که به منظور مقابله با برداشت بی رویه آب از منابع آبی تدوین شده است و نسبت به آن غفلت صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام سالک با اشاره به ولایتمداری مردم اصفهان خاطرنشان کرد: همگرایی اصولگرایان حول محور ولایت و حاکمیت دینی شکل گرفته است، اما این اتحاد و انسجام فراتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است و لازم است که اصولگرایان انسجام خود را در همه امور کشور داشته باشند، منشور اصولگرایی بر مبنای سخنان امام خمینی و رهبر معظم انقلاب تدوین شده است و اصولگرایان بر مبنای این منشور حرکت خواهند کرد.

 

نامزد منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان با اشاره به انتشار لیست‌های جعلی ائتلاف وی با دیگر جریان‌ها و گروه‌ها، این لیست ها را غیر واقعی دانست و تصریح کرد: ائتلاف مجمع اصولگرایان اصفهان همین پنج نفر هستند و ما با در قالب هیچ ائتلاف دیگری در انتخابات حاضر نخواهیم شد، با صراحت اعلام می‌کنم تشکل و ائتلافی به نام انقلاب‌گرایان را نمی‌شناسم و حضورم در چنین ائتلاف‌هایی را تکذیب می‌کنم.

 

وی ضمن تأکید بر اهمیت پرهیز نامزدهای انتخابات از بداخلاقی‌های انتخاباتی و ایجاد تفرقه و دو دستگی گفت: تفرقه و دو دستگی در میان ما زمینه را برای سوء استفاده دشمنان فراهم می‌سازد، ائتلاف اصولگرایان اصفهان نامه‌ای به اداره ارشاد اصفهان ارسال کرده است و طی آن خواستار ممانعت از چاپ و انتشار هرلیستی با حضور اعضای مجمع اصولگرایان اصفهان شده است و پیگیر مسائل قانونی این موضوع هستیم.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان محمدرضا عارف، سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان کشور مبنی بر اولویت رفع حصر سران فتنه در صورت پیروزی اصلاح طلبان اظهار کرد: باید از اصلاح طلبان سؤال کرد که آیا در کشور مسائلی مهم تر از رفع حصر سران فتنه وجود ندارد که این موضوع را در اولویت خود قرار داده‌اند؟

 

وی ادامه داد: آیا مهم ترین دغدغه و خواسته کنونی مردم کشور از مسؤولان و نمایندگان مجلس رفع حصر است یا برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و مردم؟ کشور دچار رکود است ولی آقای عارف و هم‌فکران و ائتلاف حامی وی نسبت به این موضوعات بی توجه هستند و هدف آنها مسائلی نظیر رفع حصر شده است.

 

حجت الاسلام سالک با بیان این‌که فتنه از خطوط قرمز کشور است تصریح کرد: ما هرگز اجازه عبور از خط قرمز‌ها را نخواهیم داد و لازم است توجه جدی از سوی همه جریانات و احزاب و اشخاص به مسأله مشکلات شود و به دغدغه‌های مردم فکرکنیم./1304/پ202/ج

ارسال نظرات