۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۳۱۷۳۷۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

افزایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در بجنورد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده بیش از 70 درصد مردم بجنورد، مرکز این استان در مراسم گرامیداشت 22 بهمن امسال شرکت کردند.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست آسیب‌شناسی مراسم دهه فجر، از حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم استان در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه قدردانی کرد و افزود: مردم بصیر و انقلابی خراسان شمالی با مشارکت پرشور و شعور خود در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب و نظام اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

 

وی بابیان اینکه برای تحقق این حماسه ماندگار، مردم، مسؤولان دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی و مجریان کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر تلاش کردند، اظهار کرد: با تلاش مردم و متولیان، برخلاف هیاهوی تبلیغاتی و اقدامات دشمنان، شاهد حضور پرشور مردم در مراسم دهه فجر امسال در استان و کشور بودیم.

 

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: به فضل الهی و به واسطه بصیرت مردم، هرچقدر دشمنان و معاندان نظام هیاهو و تبلیغات می‌کنند برعکس حضور مردم در صحنه‌های اسلامی و انقلابی بیشتر، پررنگ‌تر و معنادارتر می‌شود که این مهم در مراسم 22 بهمن امسال نیز به‌طور کامل مشهود بود.

 

وی با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی با خواست اقشار مختلف مردم عجین شده است، تصریح کرد: همان‌گونه که امام راحل فرمودند نظامی که بر اساس ارزش‌های الهی و معنوی بناشده باشد و به مردم تکیه کند هیچ‌گاه به انحطاط نمی‌رود و امروز این سخن بنیان‌گذار انقلاب و نظام اسلامی به‌طور کامل معنا شده است.

 

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان در آبان‌ماه و کمیته‌های تخصصی آن در آذرماه تشکیل شده بودند، افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی ستاد و کمیته‌های مختلف آن در ایام‌الله دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در بخش‌های فرهنگی، هنری و عمرانی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به ارتقای کمی و کیفی مراسم گرامیداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی، اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری شمار مراسم برگزار شده در دهه فجر در مناطق مختلف استان و نیز میزان حضور مردم در آن‌ها به نسبت دهه فجر سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشت.

 

وی بابیان اینکه امسال تعداد راهپیمایی‌های برگزار شده در شهرها و روستاهای خراسان شمالی به مناسبت 22 بهمن افزایش یافته بود، افزود: در این راهپیمایی‌ها شاهد حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم بودیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس برآوردهای انجام‌شده بیش از 70 درصد مردم بجنورد، مرکز این استان در مراسم گرامیداشت 22 بهمن امسال شرکت کردند.

 

حجت‌الاسلام سالاری با اذعان به وجود برخی ناهماهنگی‌ها و نواقص در برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در استان، خاطرنشان کرد: باوجود این کاستی‌ها، حضور پرشور و شعور مردم در صحنه بزرگ‌ترین نقطه قوت مراسم دهه فجر امسال بود.

 

به گفته وی ارزش و اهمیت این نقطه قوت به‌اندازه‌ای است که تمامی کاستی‌ها و نقاط ضعف و کم‌کاری برخی مسؤولان را پوشش می‌دهد به همین دلیل باید حضور و مشارکت مردمی را بزرگ‌ترین هدیه الهی به انقلاب و نظام اسلامی دانست./9314/202/ب3

ارسال نظرات