۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۷۲۸۳
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

پشتوانه مردمی نظام در انتخابات متجلی می شود/ حضور یکپارچه مردم دشمن را از توطئه نفوذ نا امید می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین با بیان این که حضور باشکوه مردم نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در مقطعی که دشمن برای نفوذ در حال توطئه کردن است و امید بسته که بتواند در آینده به نظام آسیبی برساند حضور یکپارچه مردم سبب می شود که این توطئه دشمن با انتخاب اصلح خنثی شود.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي حجت الاسلام والمسلمين رجبي

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی گفت: نخستین ضرورت حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رأی این است که دشمن همواره القا می کند که بر اثر مشکلاتی همچون تحریم ها وفاداری مردم نسبت به نظام و لایت تضعیف شده است.


وی افزود: این حضور یکپارچه مشت محکمی در دهان یاوه گویان است و نشان می دهد که مردم با وجود تمامی توطئه های دشمن هنوز وفادار به انقلاب و مدافع به نظام هستند و به میدان آمدند تا از ولایت و اقتدار نظام دفاع کنند.


قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که حضور باشکوه مردم نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: پشتوانه مردمی نظام در انتخابات متجلی می شود، در این مقطعی که دشمن برای نفوذ در حال توطئه کردن است و امید بسته که بتواند در آینده به نظام آسیبی برساند حضور یکپارچه مردم سبب می شود که این توطئه دشمن با انتخاب اصلح خنثی شده تا دشمن از نفوذ وآسیب زدن به نظام نا امید شود.


وی ادامه داد: طرفداران نظام و علاقه مندان به به انقلاب با دیدن حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رأی امیدوارتر شده و برای ادامه راه خود و اجرای فرهنگ انقلابی اسلام و مبارزه با ظلم مستحکم تر و استوارترمی شوند؛ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ان شاءالله ترکیبی از ولایتمداران خواهد بود که بر حول محور مقام ولایت عمل می کند.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با تأکید بر پایبندی همگان به ویژه کاندیداها به مر قانون ابراز داشت: نظام ما بر اساس موازین اسلامی شکل گرفته و مبانی آن متخذ و منطبق با اسلام است از این رو ملت ایران اعم از کاندیداها و طرفداران آن ها باید به مقررات و قوانین پایبند باشند و از مسیر قانونی خارج نشوند.


وی عنوان کرد: داوطلبان نباید از حیطه اخلاق اسلامی خارج شوند، ان شاءالله در سایه رعایت مقررات و اخلاق اسلامی انتخاباتی سالم، جامع و الگویی برای دیگران ملت ها داشته باشیم؛ با رعایت اخلاق باید نشان دهیم که ملت ما فرهیخته بوده و به جایی رسیده که موازین را حتی اگر الزام قانونی نداشته باشد رعایت می کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات