۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۱۶۹۲۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شأن و جایگاه مجلس خبرگان باید حفظ شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری موجب اقتدار نظام و برملا کردن توطئه دشمنان است و باید همه ما باهم زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کنیم.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دوشنبه شب در جمع مردم نکا در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری موجب اقتدار نظام و برملا کردن توطئه دشمنان است و باید همه ما باهم زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کنیم.

 

وی با انتقاد از آن دسته از افرادی که اجلاسیه‌های مجلس خبرگان رهبری را تشریفاتی می‌دانند، افزود: یکی از مهم ترین وظایف این مجلس انتخاب رهبری است اما اجلاس های آن کاملا کارشناسی برگزار می شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اجلاس خبرگان هر سال دوبار به عنوان نشست دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار و از اهمیت بالایی برخوردار است، در این نشست‌ها از خبرنگاران و رسانه‌ها دعوت نمی‌شود و برنامه‌ها رسانه‌ای نمی شود اما این مسأله منجر نمی شود که از وظیفه و رسالت مهم و حیاتی این مجلس کاسته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: مجلس خبرگان رهبری دارای شأن و جایگاه بسیار بالایی است که حرف های جدی برای برنامه ریزی دارد و در این رابطه تذکر به دولت و دستگاه های زیرمجموعه دولت در دستور کار است که صادقانه، دلسوزانه و خیرخواهانه تذکر داده می شود.

 

وی با بیان این که کار مجلس خبرگان تنها به انتخاب رهبری خلاصه نمی شود، ادامه داد: در شرایط فعلی باید آگاهانه تر و هوشیارانه تر از همیشه مسائل رصد شود و از انجا که رهبری نیازمند حمایت و سرباز است مردم نیز باید سرباز رهبری بوده و حاضر در رکاب ولی فقیه باشند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران را مردمی ترین انقلاب دنیا معرفی کرد که مهم ترین پشتوانه این انقلاب حضور در صحنه مردم بوده است، که اگر مردم به صحنه نمی آمدند امروز از این جایگاه ارزشمند در عرصه جهانی برخوردار نبودیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: دشمن از ابتدای انقلاب با پیروزی نظام ما با دسیسه های مختلف وارد میدان شده و برای براندازی نظام تلاش دارد و در این دوره نیز برای نفوذ در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها با برنامه وارد شده است که از جمله این مرجع تصمیم گیری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی است.

 

وی افزود: در این شرایط حساس جامعه، تصمیم سازی با شما مردم است تا با انتخاب درست و اصولی افرادی را انتخاب و وارد مجلس کنید که در برابر دشمن بایستند و از نفوذ دشمن جلوگیری کنند و فرهنگ ناب شهادت، ایثار، مقاومت و جهاد را در جامعه ترویج کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رأی خود را براساس وظیفه در صندوق رأی بیندازیم تا در پیشگاه خداوند خوشحال و خشنود باشیم و بدانیم خبرگان فرصتی برای ملت ایران است و باید در انتخاب افراد دقت بیشتری انجام شود و تلاش شود تا با بصیرت همه جانبه به افرادی متعهد، ولایتمدار و مردمی رای داده شود./1317/202/ب1

ارسال نظرات