۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۱۶۸۸۸
امام جمعه گناباد:

شرکت در انتخابات مصاف و لشکرکشی در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گناباد شرکت در انتخابات را یک مصاف و لشکرکشی در برابر استکبار دانست و گفت: باید به دنیا نشان دهیم مردمی که سال 57 انقلاب کردند، پای این نظام ایستاده اند.
انتخابات

حجت الاسلام حسن صادقی نسب، امام جمعه گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به رسالت شورای نگهبان در ارزیابی نامزدهای انتخابات، گفت: شورای نگهبان از افراد عادل، کارشناس و حقوق دان تشکیل شده است و وظیفه ارزیابی افرادی را دارد که برای پذیرفتن مسؤولیت های کلیدی کشور کاندید هستند.

 

وی به ضرورت بررسی صلاحیت کاندیدا در انتخابات اشاره و اظهار کرد: در این دوره از انتخابات کسانی کاندید شدند که دارای سابقه کیفری بودند بنابراین باید نهادی قانونی مانند شورای نگهبان صلاحیت آن ها را بررسی و در صورت تأیید به رقابت برای تصدی مسؤولیت در جایگاه های حساس بفرستد.

 

حجت الاسلام صادقی نسب به پاسخگو بودن شورای نگهبان در برابر اعتراض کاندیداها اشاره و ابراز کرد: شورای نگهبان باید دلایل رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را به آن ها مطرح کند و آن ها نیز فرصت دفاع از خود را داشته باشند تا ظلمی در حق کسی صورت نگیرد.

 

امام جمعه گناباد با تأکید بر بصیرت بخشی به جامعه برای انتخاب اصلح، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به جامعه خیلی مهم است و باید افراد را آگاه کرد که گول وعده و وعیدهای کاندیداهای انتخابات را نخورند.

 

وی به ویژگی های فرد اصلح در انتخابات اشاره و بیان کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که هدف آن ها خدمت به اسلام، مردم و نظام باشد و انگیزه خدمت به را مردم را داشته باشد.

 

حجت الاسلام صادقی نسب افزود: مردم باید شاخص ها را رعایت کنند و ببینند که چه کسی به نفع کشور و مردم کار می کند و هدف وی از کاندیدا شدن رسیدن به اهداف شخصی نباشد.

 

امام جمعه گناباد شرکت در انتخابات را یک مصاف و لشکرکشی در برابر استکبار دانست و گفت: شرکت در انتخابات یک مصاف و لشکرکشی است و باید به دنیا نشان دهیم مردمی که سال 57 انقلاب کردند، پای این نظام ایستاده اند.

 

وی با تأکید بر ضرورت شرکت گسترده مردم در انتخابات، افزود: با شرکت در انتخابات به دنیا نشان دهیم که ما خود نمایندگان خود را انتخاب می کینم و حتی کسانی که اعتقادی به نظام ندارند برای سرنوشت و آینده کشور حضور پیدا کنند./1310/302/ب1

ارسال نظرات