۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۸۵۸
استاد مرکز تخصصی نماز قم:

عزت کشور در گرو تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ استاد مرکز تخصصی نماز قم با بیان این که همه باید بدانند عزت در تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: امروز برخی می خواهند تا مرگ بر آمریکا را از کشور بردارند اما مردم ما پر شور در صحنه حضور یافته و غرب را مأیوس و ناامید کردند.
انتخابات

حجت الاسلام علی اکبر وحیدی، استاد مرکز تخصصی نماز قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، با بیان این که رهبر معظم انقلاب تا کنون بارها و بارها در زمینه نفوذ دشمنان به کشور هشدار داده اند، اظهار کرد: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز عده ای در داخل کشور اعتقاد اشتباه داشته و به دنبال آن عده ای بیان می کنند که آمریکا می تواند ظرف 10 دقیقه نیروی دفاعی کشور را به کلی از بین ببرد.

 


وی ادامه داد: اعتقاد دشمنان بر این بوده و همه باید بدانند که عزت در تبعیت از ولایت فقیه بوده و جز خدا به کسی نباید دل بست، همچنین غرب اگر می توانست تا ایران را از بین ببرد و پیچ هسته ای را باز کند، حتی یک روز نیز منتظر نمی ماند.

 

حجت‌الاسلام وحیدی بیان کرد: امروز برخی می خواهند تا مرگ بر آمریکا را از کشور بردارند و ادعا می کردند که شما در 22 بهمن اعلان حق مرگ بر آمریکا را ندارید اما مردم ما پر شور در صحنه حضور یافتند و غرب مأیوس شد.

 


استاد مرکز تخصصی نماز قم با بیان این که باید دشمن شناس بود، خاطرنشان کرد: عده ای امروز مفهوم آزادی و حقیقت را تحریف کرده و گردن کشی می کنند، همچنین یکی از کارهای رهبر معظم انقلاب موعظه در زمینه تهدید ها بوده تا مردم و ملت انقلابی نسبت به تحریف های دینی آگاه باشند و عده ای اینگونه عقیده دارند که امام حسین(ع) در شب عاشورا با دشمن مذاکره کرد و این تحریف حقیقت است.

 


حجت الاسلام وحیدی با بیان این که بنا به گفته رهبر معظم انقلاب روحیه انقلابی مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: انقلاب امروز می خواهد تا به صورت رحمانی رفتار کند و اسلام رحمانی از دو عبارت زیبا و خجسته تشکیل شده است اما بی شک نباید با همه به مودت رفتار کرد و رفتار یکسان با دوست و دشمن نشأت گرفته از لیبرالیسم غربی است، همچنین امروز باید نسبت به بازگشت برخی از جریان ها و منافقان مراقب بود.

 


وی با بیان این که انقلابی بودن در عصر ما زمینه مشارکت و مدارا را فراهم می کند، یادآور شد: در حقیقت رهبر معظم انقلاب در برابر همه تحریف ها ایستادند و آن را مدیریت کردند، همچنین جریان نفوذ بارها و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و بنا به تعبیر ایشان باید مراقب این جریان بود و عده ای با نفوذ فردی در سیستم جای می گیرند اما باید از نفوذ آنها در مجلس خبرگان رهبری واهمه داشت.

 


استاد مرکز تخصصی نماز قم با بیان این که عده ای عقیده دارند که آمریکا به فکر نفوذ است و هنوز به حقیقت آن پی نبرده اند، گفت: در جریان برجام رهبر معظم انقلاب نسبت به مذاکرات طولانی با غرب هشدار داده بودند و باید حواسمان به خنده غربی ها باشد، ایشان امروز نسبت به کج فهمی عده ای نگران هستند اما عده ای از مسؤولیت و قدرت دست بردار نیستند.

 


حجت الاسلام وحیدی با بیان این که هر کس بناست تا در کشور به مسؤولیت برسد، باید با پرونده آشکار اقدام کند، اظهار کرد: باید زحمات کاندیداهای انقلابی آشکار شده و به بسیجی بودن آنان افتخار کنیم، همچنین هر گام در راهپیمایی مورد پسند خداوند متعال بوده و هر اقدامی در خشم دشمنان انقلاب اسلامی پسندیده است، بدون شک اتحاد ما دشمنان را به خشم می آورد./864/302/ب1

ارسال نظرات