۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۳۱۶۷۷۰
آیت‌الله ایمانی:

مشارکت همگانی در انتخابات نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: مشارکت همگانی در انتخابات اسفندماه نشانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
آيت الله اسدالله ايماني، نماينده ولي فقيه در استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی عصر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید  استان فارس گفت: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی مانند 8 سال دفاع مقدس پرده‌های ریا را پاره کرده و آشکارا و بدون کوچک‌ترین پنهان‌کاری به جنایت‌های خود می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در 5 سال اخیر در سوریه به طور علنی به حمایت از گروه‌های تکفیری پرداختند، عنوان کرد: دشمنان با تربیت این گروه‌های تکفیری دست به جنایت‌های بی‌رحمانه‌ای زدند که در زمان جامعه جاهلی اطراف عربستان نیز این اتفاقات رخ نمی‌داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بعضی از شغل‌ها علاوه بر اینکه وسیله  امرار معاش هستند از قداست و برتری ذاتی برخوردارند، افزود: رسیدگی و خدمت به خانواده‌های معزز شهدا در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) بدون اینکه معلمی داشته باشد خود معلم بود و ایثار و فداکاری را به همگان با رفتار خویش می‌آموخت تصریح کرد: افراد جامعه به ویژه بانوان باید راه و منش این بانوی بزرگ اسلام را بشناسند و در امور مختلف زندگی آن را پیاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه دشمنان ملت ایران از زمین، دریا و آسمان در حال رصد کردن جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار داشت: با شرکت گسترده در انتخابات 7 اسفند ماه قدرت جمهوری اسلامی را به آنها نشان می‌دهیم.

 

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اینکه تمام کشورهای اطراف ما مناطق ناامن و جنگ‌زده هستند گفت: با رهنمودها و هوشیاری مقام معظم رهبری کشور ایران توانسته است یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه باشد./919/202/ب3

ارسال نظرات