۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۳۱۶۷۲۵
امام جمعه رفسنجان:

مساجد باید محلی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان با بیان این که مساجد باید محلی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باشد، گفت: باید مساجد به روی تبلیغات این نامزدها باز باشد و باید به این نامزدهای انتخاباتی میدان داد تا مردم با اهداف این اشخاص آشنا شوند، بنابراین همکاری همه مردم را در این راستا می‌طلبیم.
امام جمعه رفسنجان

حجت ‌الاسلام عباس رمضانی ‌پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با تشکر از مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود از نظام و ولایت فقیه و رهبری را اعلام کردند.

 

وی با بیان این که در سایه استقامت و وحدت توانستیم انقلاب را 37 ساله کنیم، بیان کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و استقامت است، گرچه دشمنان ایران، عظمت ملت ایران اسلامی را کم‌ رنگ جلوه می‌دهند اما در روز 22 بهمن این راهپیمایی را در شبکه‌ های مختلف خود به جهانیان نشان دادند.

 

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مردم در هفتم اسفند ماه جاری دوباره حماسه ی را خلق خواهند کرد که دشمنان اسلام در آن حیرت کنند همچون خلق حماسه 22 بهمن، و در این راستا نمایندگان باید بعد از انتخابات هفتم اسفند کار کنند تا خدمت را مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد باشند.

 

حجت الاسلام رمضانی پور به آغاز تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: باید مساجد به روی تبلیغات این نامزدها باز باشد و باید به این نامزدهای انتخاباتی میدان داد تا مردم با اهداف این اشخاص آشنا شوند، بنابراین همکاری همه مردم را در این راستا می‌طلبیم.

 

وی ابراز کرد: مجلس شورای اسلامی باید مجلسی مستقل و کارآمد باشد و نماینده باید خود را سپر بلای مشکلات جامعه بداند و برای احقاق حقوق شهروندان در مجلس شورای اسلامی ازهیچ تلاشی فروگذار نباشد، و مجلس شورای اسلامی نباید همسو با دولت باشد در غیر این‌ صورت خطر است و به ضرر کشور تمام می‌شود.

 

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: مجلس شورای اسلامی یک قدرت است و نباید همراه با دولت باشد و از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند «نماینده انقلابی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند»، بنابراین این رکن جایگاه مهمی دارد.

 

حجت الاسلام رمضانی پور در بخش دیگری از سخنانش استقامت و وحدت ملت ایران را در همه حال باعث ناامیدی دشمنان خواند و تأکید کرد: این حضور همه جانبه در صحنه راهپیمایی وظیفه مسؤولان را در قبال مردم سنگین می کند،و انتخابات تجدید قوا برای ملت است به شرطی که حضور پرشور و حداکثری مردم با آگاهی و بصیرت همراه باشد.

 

وی از مردم خواست در خصوص ارائه شعارهای نامزدها باید بسیار دقت کنند چرا که برخی از افراد شعارهایی خارج از حیطه وظایف تعریف شده یک نماینده می دهند، و ملت فهیم و بیدار و بصیر ایران اسلامی بار دیگر نقشه‌های شوم استکبار را با حضور خود در هفتم اسفند به هم خواهند ریخت و همچون 22 بهمن موج خروشان خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند.



امام جمعه رفسنجان ابراز کرد: پس از گذشت بیش از 37 سال از پیروزی انقلاب حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مؤید استقامت و وحدت ملت ایران برای اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بی‌ نظیر عشق و ارادت به آرمان‌های امام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

 

وی به مهم ‌ترین پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: ولایتمداری، استکبارستیزی، استقامت، اتحاد، وحدت و همدلی از مهم‌ ترین پیام‌های این روز مبارک بود، و حضور مردم در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه به معنای آن است که ملت ایران هنوز به آرمان‌های مقدس انقلاب و حضرت امام (ره) پایبند هستند و از آرمان‌های انقلاب عدول نکرده‌اند./9709/302/ب3

ارسال نظرات