۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۳۱۶۵۳۲

برنامه­های رادیو معارف ویژه میلاد حضرت زینب

خبرگزاری رسا ـ «یک کهکشان ستاره» و «آب و آینه» از ویژه برنامه‌های رادیو معارف است که به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) تهیه و به روی آنتن می‌رود.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، برنامه یک کهکشان ستاره و برنامه «آب و آینه» از ویژه برنامه‌های رادیو معارف ویژه میلاد حضرت زینب(س) است.

 

یک کهکشان ستاره در سپهر معارف

ویژه برنامه «یک کهکشان ستاره» در شب میلاد پربرکت حضرت زینب کبری سلام الله علیها از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی رادیومعارف، همزمان با شب میلاد خجسته اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، ویژه برنامه «یک کهکشان ستاره» از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

در این برنامه که با فضایی شاد و معنوی همراه است حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد رضا جباری استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام و سیره معصومان علیهم السلام به معرفی نسب و شخصیت و فضائل حضرت زینب سلام الله علیها، جایگاه ایشان نزد پیامبر(ص) و اهل بیت علیهم السلام همچنین تحلیل تاریخ زندگی حضرت زینب کبری سلام الله علیها از ولادت تا رحلت می پردازد.

 

«یک کهکشان ستاره» کاری از گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه و سردبیری محمد حسین آزما و اجرای مصطفی اسماعیلی ساعت 22 شنبه 24 بهمن به مدت 90 دقیقه از صدای فضیلت پخش می شود.

 

زلال آب و آینه روی موج فضیلت

 در سالروز میلاد پربرکت حضرت زینب کبری(س) ویژه برنامه «آب و آینه» از رادیو معارف پخش می شود.

 

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف خانم زهرا فخر روحانی استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه در این ویژه برنامه با نگاه به شخصیت و مقام حضرت زینب سلام الله علیها به تبیین نقش الگویی آن بزرگوار برای زنان و دختران امروز می‌پردازد.

 

 مقام صبر و بردباری حضرت زینب سلام الله علیهاو تحمل مصائب ، مدیریت در بحران‌ها، عبادت و فداکاری و جهاد در راه خدا به عنوان جلوه هایی از شخصیت والای عقیله بنی هاشم از مباحثی است که در برنامه «آب و آینه» مطرح می شود.

 

با توجه به نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها به نام روز پرستار، در مباحث محتوایی و گزارش و مصاحبه به این موضوع نیز پرداخته خواهد شد.

 

ویژه برنامه «آب و آینه» کاری از گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی و سردبیری محمدحسین آزما و اجرای نرجس فروغی یکشنبه 25 بهمن ساعت 15 : 10 از رادیو معارف پخش می‌شود./998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف 

ارسال نظرات