۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۱۶۵۱۱
امام جمعه میانه:

افتادن مجلس به دست نااهلان حرکت رو به جلوی کشور را کند می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی گفت:‌ نباید اجازه داد اشخاص نا اهل کرسی های مجلس را به دست بگیرند و سبب تنش و عقب ماندگی در حرکت ملت بزرگ ایران شوند.
حجت الاسلام محمدرضا حامدي

حجت الاسلام محمدرضا حامدی امام جمعه میانه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تقدیر از حضور شکوهمند و بی نظیر ملت و خلق حماسه ای ماندگار در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: این حضور پرشور توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

 


وی با بیان این‌که حضور پرشور مردم، تجدید میثاق و بیعتی دوباره با آرمان های مقدس شهدا، امام راحل و اثبات پشتیبانی از ولایت فقیه بود، افزود: ملت موقعیت شناس و بصیر ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

 


امام جمعه میانه با بیان این‌که انتخاب اصلح مهم ترین وظیفه مردم است، افزود: معیار و ملاک انتخاب افراد در انتخابات باید مشخص باشد و به این امر واقف باشند که رأی ندادن به منزله رفع تکلیف از خود نیست، حضور در انتخابات در وهله اول از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 


وی با اشاره به تلاش دشمنان در تغییر ماهیت و هویت نظام جمهوری اسلامی ایران و روحیه انقلابی در بین مردم و مسؤولان با استفاده ازجنگ نرم، افزود: کمرنگ جلوه دادن مؤلفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی از جمله حضور مردم در صحنه های تعیین کننده ازجمله انتخابات و راهپیمایی ها از برنامه های دشمنان بود.

 


حجت الاسلام حامدی با تأکید بر بصیرت و هوشیاری از سوی ملت و مسؤولان، تصریح کرد: در پای میز مذاکره باید مطالبه گرانه با دشمن وارد شد، نسبت به حقوق ملت باید مسؤولان مطالبه گرانه عمل می کردند نه این که غرب به ما لطف می کند.

 


وی هوشیاری مسؤولان نظام در مقابل دشمنان و پرهیز از فرصت سوزی و استفاده از حداکثر توان در خدمت به نظام و اقتصاد مقاومتی را خواستار شد و تأکید کرد: مشکلات کشور با اقتصاد مقاومتی حل خواهد نشد، توافقات برای واردات بیشتر به کشور سم برای اقتصاد کشور است.

 


رییس مدارج علمی حوزه‌های علمیه با بیان این‌که انتخاب اصلح در کنار حضور پر شکوه از اهمیت بالایی رخوردار است، گفت: نباید اجازه داد اشخاص نا اهل کرسی های مجلس را به دست بگیرند و سبب تنش و عقب ماندگی در حرکت ملت بزرگ ایران شوند./854/302/ب1

ارسال نظرات