۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۱۶۴۹۷
امام جمعه هشترود:

مردم در انتخابات هفتم اسفند حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بیاد ماندنی آفریدند و اقتدار نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفند نیز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.
حجت الاسلام رحيمي، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بیادماندنی آفریدند و اقتدار نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم همیشه در صحنه در انتخابات هفتم اسفند نیز حماسه ای دیگر مانند 22 بهمن می‌آفرینند.


وی با اشاره به تلاش های مذبوحانه بدخواهان برای کمرنگ کردن حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: مردم حماسه‌ای آفریدند که دشمنان را حیرت زده کرد و بار دیگر بصیرت و زمان‌شناسی خویش را در هفتم اسفند با انتخاب نمایندگان اصلح و ولایتمدار به جهانیان نشان می‌دهند.


امام جمعه هشترود با اشاره به رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی و اهمیت رقابت سالم در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: طرفداران داوطلبان مجلس باید از توهین به سایر نامزدها خودداری کنند و با هم رقابت سالمی داشته باشند.


وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در تمامی مراحل انقلاب و جنگ هشت ساله سهیم بوده و شهدا و جانبازانی را تقدیم نظام اسلامی ایران کرده‌اند و همیشه با پشتیبانی از ولی فقیه، به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا پایبند بوده و هستنند.


حجت الاسلام رحیمی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، افزود: نامزدهایی که می‌خواهند خود را در انتخابات محک بزنند، باید با حضور خود در اجتماع، برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند تا مردم با آگاهی کامل به آن‌ها رأی دهند.


وی با اشاره به این‌که اصل در نظام اسلامی خدمت است نه ریاست، اذعان داشت: نماینده مجلس باید خود را وقف مردم کند، مصلحت مردم را فدای مصلحت شخصی نکند و مصلحت منطقه را در اولویت قرار داده و وام دار اشخاص خاص نباشد.


امام جمعه هشترود پایان با تأکید بر حضور حداکثری و حماسه آفرینی در این آزمون بزرگ، خاطرنشان کرد: در کنار حضور در این انتخابات که از اهمیت بالائی برخوردار است، شناخت ملاک ها و انتخاب اصلح از میان کاندیدا ها مهم و با اهمیت است./854/302/ب2

ارسال نظرات