۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۱۶۴۷۱

برنامه تبلیغی نامزدهای مجلس خبرگان از صدا و سیمای مرکز کرمان پخش می شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه های تبلیغی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه کرمان از امروز 24 بهمن تا پنجم اسفند سال جاری از صدا و سیمای مرکز این استان پخش می شود.
مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان جدول پخش برنامه های تبلیغی نامزدهای پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شبکه استانی کرمان بعد از برگزاری آئین قرعه کشی با حضور سه نفر از نامزدها و دو نماینده نامزدهای این مجلس، فرماندار کرمان، قائم مقام و سخنگوی هیات نظارت، مدیرکل صدا و سیما، نماینده دادگستری و اعضای ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز کرمان نوشته شد.

 

بر پایه این گزارش برنامه های تبلیغی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمان در این مدت هر روز به جز پنج شنبه و جمعه ها، ساعت های 19و پانزده دقیقه و 15 و سی دقیقه از سیما و در ساعات 10 و سی دقیقه و شانزده و سی دقیقه از صدای مرکز کرمان پخش خواهد شد.


محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان در این نشست ضمن تقدیر از عوامل که برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه هفتم اسفند تلاش می کنند به برگزاری نشست های متعدد با مسئولان صدا و سیمای مرکز کرمان اشاره کرد و گفت: در این نشست ها مقرر شده برنامه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در بهترین ساعت و پربیننده ترین زمان پخش شود.


محمد علمی قائم مقام و سخنگوی هیات نظارت کرمان نیز در این نشست با تاکید بر رعایت قانون و رعایت اصل بی طرفی توسط اعضای هیات نظارت استان کرمان در همه مراحل انتخابات گفت: شورای نگهبان نهاد با قداستی است که شش فقیه به عنوان نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی و شش حقوقدان برجسته در آن حضور دارند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این نشست با تأکید بر نقش بی طرفانه رسانه ملی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در راستای کمک به برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات و ارتقاء مشارکت مردم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

احمد علیرمضانی افزود: بخش های مختلف صدا و سیما از ماهها قبل با برنامه ریزی های دقیق و تشکیل ستاد انتخابات این مرکز در سه مرحله تبیینی، تشریحی و تهییجی رسالت خود را برای برگزاری انتخابات در شأن ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: تاکنون برنامه های مختلفی در بخش های سیما، صدا و خبر با موضوع انتخابات پخش شده است.


آئین قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغی نامزدهای پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شبکه استانی کرمان در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد./9709/102/ب3

ارسال نظرات