۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۳۱۶۳۴۰
امام جمعه موقت اهواز:

گام برداشتن در راستای شعائر انقلاب، حرکت در صراط مستقیم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به این که حزب الله خوزستان در 22 بهمن ماه و راهپیمایی این یوم الله حماسه آفریدند، گفت: هر قدمی که در 22 بهمن حاضر شد، مطمئن باشید که در صراط نخواهد لغزید؛ این موضوع را از اهل بیت(ع) و امام آموخته ایم و گام برداشتن در جهت 22 بهمن حرکت در صراط مستقیم است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ابراز داشت: مناسبت های هفته پیش‌رو، و با اهمیت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) است؛ خداوند ما را از زائران ایشان قرار دهد.

 

وی با اشاره به این که حزب الله خوزستان در 22 بهمن ماه و راهپیمایی این یوم الله حماسه آفریدند و درود خدا و رسول او بر شما باد، خاطرنشان کرد: هر قدمی که در 22 بهمن حاضر شد، مطمئن باشید که در صراط نخواهد لغزید؛ این موضوع را از اهل بیت(ع) و امام آموخته ایم و گام برداشتن در جهت 22 بهمن حرکت در صراط مستقیم است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب فرمودند که صراط مستقیم انقلاب اسلامی راه روح الله و امام خمینی(ره) است، گفت: امام با حرکت خود انقلابی را ایجاد کرد که دشمنان پس از گذشت سال ها تا کنون به عظمت ایشان اعتراف می کنند؛ مردی که دشمنان با دیدن او زبانشان ناخودآگاه به تحسین گام برمی دارد.

 

امام جمعه موقت اهواز با طرح این پرسش که اگر امام خمینی(ره) را قبول نداریم پس چرا جوانان برای دفاع از حرم اعزام می کنیم، در 8 سال دفاع مقدس ایستادگی کرده و شهید دادیم، ادامه داد: امام فرمودند که هشت سال دفاع مقدس جنگ بین اسلام و کفر است؛ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دو توصیف مهم از 22 بهمن دارند، مبنی براینکه یوم الله 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر زمین است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به این که آنهایی که با امام خمینی(ره) نیستند، در حقیقت این مسأله به سبب عدم باور به ایشان است، افزود: امت جمهوری اسلامی ایران امام را قبول دارد و اساسا آمده که یک امپراطوری بزرگ اسلامی را تشکیل دهد و این موضوع در پیام قطعنامه تصریح شده است؛ امروز جبهه به وسعتی از آغاز باب المندب یمن تا شرق دریای مدیترانه تحت فرماندهی واحد قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) بر همین اساس دید که باید ابهت پوشالی آمریکا شکسته شود و این کار را نیز انجام داد، خاطرنشان کرد: امام فرمود که استکبار ستیزی از خصائص اصلی انقلاب اسلامی است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که وقتی برخی ها اعلام می کنند که ما اسلام رحمانی می خواهیم، رهبرمعظم انقلاب در دیدار با دانشجو در ماه مبارک رمضان فرمودند که این واژه احتمال دارد به آن تفسیر لیبرال ملحق باشد، بیان داشت: ولی امر مسلمین فرمودند که در غیر از مذاکرات هسته ای مذاکره با آمریکا نخواهیم داشت و فرمایشات ایشان را نباید نقض کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که در زیر دستکش مخملی آمریکا دست چدنی وجود دارد و براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب تنها امید دشمنان به شکست رسیدن انقلاب اسلامی به دست انقلابیون است؛ امروز باید دید که چه کسی حرف خدا، امام و رهبری را می زند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه تبلیغات انتخاباتی آغاز شده است، ادامه داد: کاندیدهای مجلس شورای اسلامی به این نکته توجه و آن را رعایت کنند؛ نخستین شاخصه نامزد مجلس تقوا مداری، دیگری ولایتمداری است؛ هر کسی که از حرف های او بوی سازگاری و دوری از ولایت می آید، رأی دادن به او حرام است./9453/201/ب3

ارسال نظرات