۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۶۳۲۳
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

مردم ایران با شهدا، امام و رهبری عهدی ناگسستنی دارند/ اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش چالش های کشور

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که مردم ایران اسلامی با شهدا، امام و رهبری عهدی ناگسستنی دارند، گفت: ملت بزرگ همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند همچنان در صحنه حاضرند و اجازه نمی‌دهند توطئه‌گران آمریکایی، آل‌سعودی و داعشی در اراده ملت خلل ایجاد کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند دو رویداد مهم سال 94 برشمرد و اظهار کرد: حضور گسترده و حداکثری مردم در این دو مناسبت سبب نابودی دشمنان خواهد شد  و همچنین این دو رویداد مهم سربلندی نظام اسلامی را به همراه دارد.

 

حضور حماسی و باشکوه  مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که مردم ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی22بهمن با صراحت اعلام کردند که هرگز از انقلاب و آرمانهای آن جدا نخواهند شد، گفت: روز گذشته مردم بزرگ ایران اسلامی حضور معنادار، حماسی و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن داشتند  که اکنون جا دارد صمیمانه از این حضور آگاهانه تقدیر و تشکر کنم.

 

وی با بیان این که مردم ایران با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر برای کشور عزت و آبرو خریده و ثابت کردند هیچ قدرتی نمی‌‌تواند در اراده این ملت خللی ایجاد کند، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان خواهد داد که همگان بیش از پیش حامی و پشتوانه نظام مقدس ایران اسلامی هستند و همچنین این مهم را به اثبات می رساند که عزم مردم برای ادامه مسیر توسعه استوارتر از گذشته است.

 

بصیرت ملت ایران بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی، انقلابی و ملی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که مردم ایران اسلامی با شهدا، امام و رهبری عهدی ناگسستنی دارند، گفت: ملت بزرگ همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند همچنان در صحنه حاضرند و اجازه نمی‌دهند توطئه‌گران آمریکایی، آل‌سعودی و داعشی در اراده ملت خلل ایجاد کنند.

 

امام جمعه اراک با اشاره به این که بصیرت ملت ایران بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی، انقلابی و ملی است، خاطرنشان کرد: این سرمایه بزرگ و ارزشمند،‌ سرمایه عزت، شرافت، استقلال و سربلندی کشور است که در طول تاریخ ایران چنین سرمایه‌ای وجود نداشته است.

 

مشارکت 40 میلیونی ملت ایران اسلامی در هفتم اسفند

آیت الله دری نجف‌آبادی در ادامه اظهار داشت: هفتم اسفند روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را روزی با شکوه و به بادماندنی دانست و خاطرنشان کرد: در این روز تاریخی بدون شک مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات حضوری پرشکوه داشته و با مشارکت وسیع و 40 میلیونی خود بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ این کشور می‌افزاید.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انتخابات را یک کار الهی، سیاسی و انقلابی دانست و اظهار داشت: در موضوع انتخابات مهم ترین اصل حضور گسترده و مشارکت وسیع مردم و سپس انتخاب فردی اصلح است که باید مدنظر قرار گیرد.

 

مجلس و دولتمردان قدردان ملت باشند

امام جمعه اراک با اشاره به این که منتخبین مردم در انتخابات باید نسبت به حل مشکلات مردم تلاش کنند، اظهار داشت: بعد از برگزاری انتخابات این وظیفه مجلس و دولتمردان است که قدر ملت را دانسته و جواب بصیرت مردم را با خدمتی صادقانه بدهند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش چالش های کشور است، خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی مردم و مسؤولان و همه و همه باید با عزم و اراده‌ای راسخ در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و مشکلات اقتصادی کشور را حل و فصل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که امروز واحدهای صنعتی استان مرکزی با مشکلات بسیاری مواجه هستند و برخی با ظرفیتی پایین‌تر از ظرفیت اسمی مشغول به فعالیت می باشند، گفت: باید با کارهای تحقیقاتی و پژوهشی مشکلات احصاء و نسبت به رفع آنها اقدام شود./842/201/ب3

 

ارسال نظرات