۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۳۱۶۲۷۴
حجت الاسلام اشکوری:

استکبار ستیزی مقابله با تمام انحرافات است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اشکوری حضور استکبار در عرصه داخلی ایران را نیازمند تطهیر و بزک دانست و گفت: مبارزه با استکبار، مبارزه با انحرافات عالم بشری است و نتیجه استکبار ستیزی به سود تمام مردم جهان تمام خواهد شد.
حجت الاسلام اشکوري
حجت الاسلام عبدالمجید اشکوری استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کسانی که به دنبال بزک کردن استکبار هستند، گفت: الان استکبار جهانی متوجه شده است که توان براندازی جمهوری اسلامی را ندارد و در این مرحله دنبال مهار جمهوری اسلامی در فرهنگ، سیاست و اقتصاد است.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: استکبار جهانی برای حضور در عرصه‌های مختلف، نیازمند زمینه‌سازی و تطهیر چهره خود است، که برخی در داخل کشور به دنبال اجرایی کردن سیاست دشمن و تطهیر وجهه آن هستند.
حجت الاسلام اشکوری ابراز داشت: نتیجه مقابله با استکبار تنها برای ملت ایران نیست، بلکه مبارزه با آمریکا به منظور از بین بردن سر منشأ تمام انحرافات جهان بشری است؛ تمام استبدادها، استعمارها، انحرافات اخلاقی، اجتماعی که عدالت و آرامش را از جامعه بشری گرفته‌اند محصول استکبار است و استکبار ستیزی مقابله کردن با تمام انحرافات است.
وی هزینه دار بودن استکبارستیزی را برای کشور طبیعی ارزیابی کرد و گفت: امنیت ملی، قدرت ملی، آرامش ملی و دفاع از منافع ملی هزینه‌بردار است و هیچ کشوری بدون هزینه کردن امکان ندارد و محال عقلی است که به امنیت، آرامش، رفاه، عدالت و حفظ منافع ملی خود بپردازد.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مبارزه با استکبار هزینه بردار است و آنچه مهم است اینکه در مقابل این هزینه چه فایده‌ای به دست می‌آید و اگر این هزینه را انجام ندهیم در آینده چه هزینه‌ای باید بپردازیم که هزینه بعدی مسلماً بیش از این خواهد بود./836/ت302/ج
ارسال نظرات