۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۲۰۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

دنیا در برابر عزت و عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و اقتدار بود.
مراسم راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، علی‌رضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در اجتماع مردم نکا در راهپیمایی 22 بهمن در میدان جانبازان این شهر اظهار کرد: امروز شما مردان و زنان این مرزو بوم و سرزمین نور و روشنایی در دیار علویان اقتدار ایجاد کردید و نشان دادید همچنان بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستید و شما فرزندان اسلام و دفاعیان قرآن هستید.

 

وی با بیان این که در این روز مبارک باید همه ابعاد انقلاب اسلامی برای جوانان و مردم این مرزوبوم بیان و تبیین شود، افزود: در 22 بهمن امسال با توکل بر خدا شما مردان و زنان از جنس خدا اقتدار ایجاد کردید و روز پیروزی خون بر شمشیر، روز انفجار نور و حضور شما در این روز نشان داد که به ارزش‌ها انقلاب وفادار هستید و 22 بهمن برای همیشه روح خدا بود، هست و خواهد ماند.

 

معاون استاندار مازندران گفت: امسال در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سیل خروشان ملت ایران در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برخاست و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ارادت و وفاداری خویش را  به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

 

یونسی ادامه داد: انقلاب ما متفاوت از انقلاب‌های دیگر است چرا که برگرفته از رهبری امام راحل و قدرت مردمی است که در هیچ کجای جهان این مسأله را سراغ نداریم و اکنون بعد از امام راحل نیز رهبری رهبر معظم انقلاب، این نظام را از حوادث و طوفان‌های مختلف حفظ کرده است.

 

وی با بیان این که اندیشمندان جهان از انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان معجزه قرن یاد کرده‌اند، یادآور شد: انقلاب ما انقلابی است که با تکیه بر خداوند، با دستان خالی و با گوش به‌فرمان بودن رهبری و اتحاد، توانست رژیم تا دندان مسلح را شکست داد و در همه ابعاد وجودی خود و ادامه راه انقلاب با انقلاب‌های مختلف جهان فرق دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که انقلاب ما در حوزه حضور مردم در صحنه‌های مختلف، مقابله با دشمنان و استکبار و ادامه راه، با همه انقلاب‌های دنیا متفادت است، ادامه داد: امروز انقلاب ما الگوی همه ملت‌های آزاده جهان است و عزت، اقتدار و ارزش‌مندی را برای همگان به ارمغان آورد.

 

یونسی با اشاره به قطع همه قطع‌نامه‌ها علیه ایران اسلامی خاطر نشان کرد: امروز قطع‌نامه‌های ناجوانمردانه علیه ایران قطع شد و وزرای خارجه کشورهای بزرگ، پای میز محاکمه آمدند و با 12 قطع‌نامه، اعتراف کردند که ما اشتباه کردیم و انرژی هسته‌ای ایران، صلح آمیز بوده است.

 

وی افزود: ایران اسلامی امروز جزء هشت کشور برتر جهان در علوم مختلف است و از بزرگترین کشورها  در زمینه‌های مختلف هستیم و امروز در مقایسه با گذشته امنیت بی‌بدیل در کشور و استان ما حاکم است و توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: دشمنانی که روزی ما را عنصر شرارت در منطقه می‌دانستند و اعلام می‌کردند که ایران اسلامی نباید انرژی هسته‌ای داشته باشد و ما را در تنگنا قرار می‌دادند امروز با پای خود به پشت میز مذاکره آمدند و انرژی هسته‌ای ما را به رسمیت شناختند و این اقتدار ما در گرو اطاعت‌پذیری از رهبری، وحدت و انسجام و حمایت از تیم دیپلماسی است.

 

یونسی گفت: امروز سرمایه‌های اجتماعی مردم مهم ترین سرمایه ما است و درایت شما مردم و بزرگ ترین رهبر جهان مقام معظم رهبری در ایران اسلامی موجب اقتدار همه‌جانبه ما در جهان شده است و باید این اتحاد و انسجام را افزایش دهیم و بدانیم هیچ کشور و جامعه‌ای با کینه، دشمنی و کدورت به سرانجام نمی‌رسد و یک‌دلی، اتحاد و همبستگی ما را به سرانجام می‌رساند و موفقیت را نصیب حالمان می‌کند.

 

وی با اشاره به جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی و حمایت 32 کشور جهان از صدام، یادآور شد: کشورهای مختلفی در جهان در طول جنگ از صدام حمایت کردند و کسی احتمال نمی‌داد که ایران بتواند با دستان خالی، بدون ادوات جنگی و بدون برخورداری از حمایت کشورهای بزرگ جهان بتواند به پیروزی برسد اما ملت ما با تکیه بر خداوند و اطاعت از رهبری توانست با دستان خالی، دشمن را شکست دهد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که ایام دهه فجر و 22 بهمن  فرصتی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ملت ما از هوشیاری و بیداری بالایی با اطاعت از رهبری برخوردار اند و حضور مردم در این روز بزرگ، بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین تجلی حضور را رقم زد که باید قدردان این مردم باشیم./1317/203/ب1

ارسال نظرات