۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۱۶۲۰۳
سردار مؤمنی:

عمق استراتژی امنیت ما در خارج از مرزهای کشور است

خبرگزاری رسا ـ جانشین ناجا، حمایت همه جانبه ایران از محور مقاومت در منطقه را یادآور شد و گفت: عمق استراتژی امنیت ما در خارج از مرزهای کشور است.
ايران اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائم شهر، سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرماندهی انتظامی کشور امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن قائمشهر با اشاره به این که حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، آن هم بعد از سی و هفت سال از آغاز انقلاب اسلامی، نشان گر اوج وفاداری مردم به نظام اسلامی است، افزود: در همه دنیا یک انقلاب سراغ نداریم که ملت آن بعد از سی و هفت سال به این شکل وفادار بمانند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی کشور، ضمن تقدیر از مردم مازندان به جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن افزود: بنده افتخار می کنم که از این خطه بودم و با مردم همین خطه در طول دفاع مقدس همرزم بوده ام.

 

سردار مؤمنی با اشاره به این که انقلاب اسلامی آزادی و استقلال را به ارمغان آورد، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی، دولتمردان ما بر اساس منافع قدرت های استکباری تصمیم گیری می کردند، اما امروز به برکت خون شهیدان، بر طبق منافع و اهداف بالای خود و مبنی بر استقلال کشور تصمیم گیری می کنیم.

 

وی همچنین گفت: قبل از پیروزی انقلاب همه قدرت های بزرگ ایران را اشغال کردند و این اوج ذلت بود، اما امروزه همه قدرت های بزرگ با عزت و احترام از جمهوری اسلامی یاد می کنند و این نشان دهنده عزت جمهوری اسلامی است.

 

جانشین ناجا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، امنیت را مهم ترین دستاورد انقلاب معرفی کرد و خاطرنشان کرد: امروزه در کشورهای منطقه نا امنی بیداد می کند، به همین دلیل ایران عزیز با درایت رهبری آگاه و داشتن ملتی بصیر، طعم شیرین امنیت را حس می کند.

 

وی، تقویت محور مقاومت در منطقه را لازم و ضروری دانست و با اشاره به حمایت همه جانبه ایران از جبهه مقاومت در سوریه و عراق تصریح کرد: عمق استراتژی امنیت ما در خارج از مرزهای کشور است.

 

سردار مؤمنی ضمن درود بر شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و افزود: باید بپذیریم ک امنیت امروز و فردای خود را مدیون این شهدا هستیم و اگر امروز از یک ضریب امنیت بالایی در مرزهای کشورمان وجود دارد به خاطر خون های پاک همین شهدای عزیز است.

 

جانشی فرماندهی انتظامی کشور به پیشرفت های جمهوری اسلامی اشاره کرد و با توجه به وضعیت کشور در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در ابتدای انقلاب حتی یک هواپیما نمی توانستیم تولید کنیم، ساده ترین تجهیزات را هم نداشتیم، اما امروز سامانه موشکی ما از قدرت بالایی برخوردار است و توانسته ایم آن را بومی سازی کنیم.

 

وی همچنین پیشرفت های پزشکی و دارویی کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: پیشتر از هند و پاکستان پزشک وارد می کردیم اما اکنون از لحاظ دانش پزشکی هیچ کمبودی نداریم و اگر کمبودی هست در تجهیزات است.

 

سردار مؤمنی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه خودباوری ملت ایران، کشور به پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های مختلف دست یافته است، افزود: امروز پیشرفت های ما در زمینه نانو فن آوری باعث اقتدار ملت ایران شده است.

 

جانشین فرماندهی انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، شرکت در انتخابات را یک حق عمومی برای ملت ایران دانست و افزود: شرکت در انتخابات برای همه یک تکلیف است و نقش مستقیم در افزایش اقتدار جمهوری اسلامی خواهد داشت.

 

سردار مؤمنی ادامه داد: حتی نباید در ذهن دشمن نیز فکر نفوذ و اشغال به ایران بگنجد چرا که با مشت محکم ملت ایران مواجه خواهد شد./950/202/ب1

ارسال نظرات