۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۲۰۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بلوغ انقلاب، مرهون وفاداری ملت و خون شهیدان است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عواملی که سبب پیروزی انقلاب شد منجر به استمرار و بقای آن خواهد بود که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پاسداری از انقلاب، نظام ما مصونیت پیدا خواهد کرد.
دکتر حسين مظفر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دکتر مظفر،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع باشکوه مردم ارومیه به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، حضور و مشارکت ملت در امور مملکت را عامل مهم استواری انقلاب عنوان کرد و گفت: ملت باید همچنان محکم و استوار باشند، ملت نباید ساده اندیش بوده و نسبت به آرمان های انقلاب بی اعتنا باشند.

 

وی با اشاره به تدابیر معقولانه امام (ره) گفت: امام در اوج تفکر دین گریزی و دین ستیزی کمونیسم و لیبرالیسم که هردو مانند دو لبه قیچی درصدد قطع ریشه های دین بودند، با تفکر اسلامی، انقلاب را پایه گذاری کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نعمت امامت، ولایت و استقلال و آزادی به برکت انقلاب و خون شهیدان به دست آمده است که باید قدردان آن باشیم.

 

مظفر اذعان داشت: امام (ره) با دست خالی و با همت مردم انقلاب کرد و نظام طاغوت را به زباله دان تاریخ فرستاد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز روز تحقق نظام الهی است و امام خمینی به عنوان یک انقلابگر بزرگ در برابر همه ی توطئه ها درخت انقلاب را کاشت و با خون شهیدان آن را آبیاری کرد.

 

مظفر جمهوری اسلامی را نظامی بی بدیل خواند و تصریح کرد: احیای نظام جمهوری اسلامی با دو واژه ی مقدس یکی اسلامیت نظام و دیگری جمهوریت نظام همراه است.

 

وی دین را دستاورد بزرگ انقلاب عنوان کرد و افزود: دین منشأ تحقق و پویایی است و این دستاورد عظیم را امام (ره) به ما عرضه داشته است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت دیگر دستاورد انقلاب را تاسیس نظامی برگرفته از نظام ولایت و امامت دانست و گفت: انقلاب با همت مردم پایه گذاری شد و جمهوریت نظام نقش مقبولیت و مشروعیت را ایفا می کند.

 

وی نظام با اشاره به هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری گفت: ملت ما ولی فقیه را جانشین امام زمان (عج) در عرصه های سیاسی و اجتماعی می دانند، بنابراین تبعیت از ولی فقیه، تبعیت از دین و امام زمان (عج)است و سرپیچی از او، سرپیچی از امام عصر(عج) است.

 

مظفر تصریح کرد: عواملی که باعث پیروزی انقلاب شد منجر به استمرار و بقای آن خواهد بود، با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پاسداری از انقلاب، نظام ما مصونیت پیدا خواهد کرد./936/202/ب1

ارسال نظرات