۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۳۱۶۱۸۳
امام جمعه اهل سنت کیش:

حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام مایه یأس دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کیش حضور گسترده مردم در زمینه‌های مختلف دفاع از نظام را مایه یأس و ناامیدی دشمنان خواند و گفت: مسؤولان باید برای قدردانی از مردم، در راستای رفع مشکلات و تامین رفاه آنان تلاش کنند.
راهپيمايي 22 بهمن 94

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کیش، گفت: امروز تمام شبکه‌های رسانه‌ای و خبری در سراسر جهان شاهد حضور اقشار مختلف مردم ایران با هر زبان، دین، مذهب و اقوام هستند که برای سربلندی، اقتدار انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

 

 

وی افزود: حضور گسترده مردم در زمینه‌های مختلف را مایه یاس و ناامیدی دشمنان خواند و گفت: مسؤولان باید برای قدردانی از مردم، در راستای رفع مشکلات و تامین رفاه آنان تلاش کنند.

 

امام جمعه اهل سنت کیش بیان‌ داشت: اتحاد و انسجام مردم و حضور گسترده مردم در صحنه‌های مهم سیاسی و ارزشمند کشور در پشتیبانی و حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جهانیان زبانزد است.

 

وی، با بیان اینکه مسئولان کشور باید به این مردم بزرگوار افتخار کنند تصریح‌ کرد: مسؤولان باید برای قدردانی از مردم به دلیل حضور گسترده خود در صحنه‌های مختلف، در راستای رفع مشکلات معیشتی و تامین رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

 

شیخ یعقوب شمس اذعان ‌داشت: با گذشت هر سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، یاس و ناامیدی دشمنان بیشتر می‌شود و حضور پرشور مردم در مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی برگرفته از ایمان، صداقت و احساسات پاک آنان، مهم‌ترین عوامل رعب و وحشت استکبار است.

 

گفتنی است، مردم شیعه و اهل سنت جزیره کیش همزمان با سراسر کشور و همراه و همدوش با مسؤولان در صفوف به هم فشرده با نوای انقلاب، جشن بزرگ گرامیداشت عزت وسرافرازی پیروزی انقلاب اسلامی را به معرض دید جهانیان گذاشتند./851/202/ب1

ارسال نظرات