۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۱۷۷
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه استان مرکزی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.
حضور مردم در راه پيمايي 22بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، صبح امروز پنجشنبه در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

 

امروز همه و همه یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سرزمین آفتاب همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

 

طلاب و روحانیان نیز با قشرهای مختلف در راهپیمایی امروز یک صدا شده و سربلندی ایران عزیز در سایه نظام اسلامی را فریاد زدند.

 

مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی با در دست داشتن پارچه نوشته ها، دست نوشته ها و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند.

 

مردم همیشه در صحنه اراک نیز امروز عشق خود را به امام، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی را به دشمنان نشان داده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی تجدید بیعت کردند.

 

گفتنی است، مردم شهر اراک صبح امروز راهپیمایی خود را از میدان شهدا آغاز کرده ودر حالی که از سوی مسؤولان استان مرکزی همراهی می شدند، پس از عبور از پل خیبر وارد خیابان محسنی شده و به سمت مصلای بیت المقدس این شهر حرکت کردند.

 

همچنین نظیر این مراسم در شهرستانهای خمین، محلات، دلیجان، ساوه، زرندیه، تفرش، آشتیان، فراهان، کمیجان، خنداب و شازند نیز برگزار شد.

 

شایان ذکر است، سخنرانی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلی بیت المقدس اراک در حال برگزاری است./842/202/ب1

ارسال نظرات