۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۱۵۹
رییس قوه قضاییه در راهپیمایی 22 بهمن:

کشورهای سلطه گر هیچگاه نظر سوء به این مردم و نظام نداشته باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس قوه قضاییه پیام حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به کشورهای سلطه گر را حمایت قاطع از نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پیام این حضور میلیونی به کشورهای سلطه این است که هیچگاه نظر سوء به مردم و این نظام نداشته باشند.
آيت الله آملي لاريجاني رييس قوه قضاييه

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله آملی لاریجانی صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران با ستایش حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز، پیام دیگر این حضور را خطاب به مسئولان دانست و افزود: پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به ما مسئولان این است که باید هرچه در توان داریم به این مردم بصیر و فهیم خدمت کنیم که این خدمت حق مردم است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه قشرهای مختلف مردم ایران هر سال با شکوهتر از قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند راز این حضور مستمر را در حاکمیت ارزش های الهی و معنوی بر ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه در کنار حاکمیت ارزش های الهی و معنوی بر این انقلاب دو رکن اصلی جهموری اسلامی است.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: تا زمانی که حمایت های مردم و حضور قاطع و قوی آنان در صحنه برقرار است کشورهای سلطه گر نمی توانند هیچ اقدامی علیه این مردم انجام دهند و جمهوری اسلامی ایران باصلابت تر از همیشه ایستاده و در برابر قدرت های بزرگ حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

رئیس قوه قضاییه نفس حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند را موجب عزت و اقتدار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: امیدواریم مردم با حضور پرشور در انتخابات افرادی را که ارجح می دانند به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بفرستند. /924/102/ج

ارسال نظرات