۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۱۴۶

لبیک مردم استان هرمزگان به رهبر‌ ‌انقلاب در حماسه 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایتمدار استان هرمزگان صبح امروز همپای غیورمردان و شیرزنان ایرانی با نداهای انقلابی راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را آغاز کردند و فریاد اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.
حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مدافعان خلیج همیشه فارس و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان هرمزگان، همگام با سراسر کشور امروز به خیابان‌ها آمدند و فریاد "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را سر دادند.

 

امروز، روز تثبیت حقانیت ملت ایران است که مردم هوشیار خطه نیلگون خلیج همیشه فارس نیز همگام با ملت ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده و این روز بزرگ ملت ایران را جشن گرفتند و با فریادی رسا بار دیگر حماسه‌ای ماندگار و غرورآفرین را رقم زدند.

 

مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در همه شهرهای استان هرمزگان، از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد که در بندرعباس، مرکز استان، مردم از مسیرهای از قبل مشخص شده حرکت خود را آغاز کردند.

 

طلاب، روحانیان، علما، دانشجویان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور پیدا کردند.

 

مردم، جوانان، دانشجویان و پیر و جوان در این راهپیمایی حضور داشتد و با حمل پلاکاردهای مختلف، بیعت خود با نظام، امام و رهبری را به‌ نمایش گذاشتند.

 

مردم استان هرمزگان در مسیرهای راهپیمایی با شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» فریاد خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام و اسلام به جهانیان اعلام کرده و تداوم انقلاب اسلامی ایران را تا همیشه تاریخ به جهانیان نشان دادند./851/202/ب1

ارسال نظرات