۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۰۷۷
عالم اهل سنت خراسان شمالی:

حضور پرشور در مراسم 22 بهمن امید دشمنان برای نفوذ را به یأس تبدیل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ یک عالم اهل سنت خراسان شمالی گفت: حضور پرشور و شعور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه، امید دشمنان برای نفوذ به کشور را به یأس بدل می‌کند.

آخوند گلدي كمالي روحاني اهل سنت خراسان شمالي

آخوند گلید کمالی، عالم اهل سنت استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با گرامیداشت فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات این روز تأکید کرد و افزود: جامعه اهل سنت استان خراسان شمالی همپای برادران و خواهران شیعه خود در مراسم این روز شرکت گسترده‌ای خواهند داشت.

 

وی با دعوت از تمامی اقشار جامعه به ویژه اهل سنت استان خراسان شمالی برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: حضور مردم اعم از پیروان مذاهب شیعه و سنی و اقوام مختلف کرد، ترک، ترکمن، تات و فارس این استان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر وحدت ملت را به نمایش خواهد گذاشت.

 

آخوند کمالی که مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت نیز هست؛ بابیان اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم نظام جمهوری اسلامی را پایدارتر می‌کند، اضافه کرد: از همه مردم انتظار می‌رود با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن، این یوم‌الله را گرامی داشته و نظام جمهوری اسلامی را عزتمندتر از گذشته کنند.

 

وی با بیان اینکه 22 بهمن و انقلاب و نظام اسلامی به‌آسانی به دست نیامده است، ادامه داد: برای دست‌یابی به این انقلاب و نظام شهدای زیادی تقدیم شده و اکنون مردم با حضور خود در مراسم‌های انقلابی نظیر 22 بهمن، با پاسداشت این فداکاری‌ها، با شهدای اسلام و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

 

عضو شورای فتاوی اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به اینکه پاسداشت خون شهدا وظیفه تمامی افراد جامعه است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) رژیم طاغوتی را درهم‌پیچیده و روح امید و احساس خودباوری را در کشور زنده کردند و اکنون همه وظیفه داریم این تلاش‌ها و فداکاری‌ها را پاس بداریم.

 

آخوند کمالی بابیان اینکه یکی از راه‌های استمرار و تقویت نظام جمهوری اسلامی شرکت مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این‌گونه مراسم‌ نظام را در برابر مکر و توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

 

وی بابیان اینکه دشمنان حضور و مشارکت مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن را به دقت رصد می‌کنند، افزود: شکوه این روز علاوه بر اینکه توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند سبب می‌شود تا دشمنان خارجی و داخلی با مشاهده پشتوانه نظام و حمایت مردم از آن، رفتار خود را در قبال این کشور و ملت تغییر دهند.

 

مدیر حوزه علمیه خادمیه اهل سنت امانلی بخش جرگلان شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی گفت: حضور پرشور و شعور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه، امید دشمنان برای نفوذ به کشور را به یأس بدل می‌کند.

 

وی بابیان اینکه ملت مسلمان ایران فردا بار دیگر با احساس مسؤولیت و تعهد به میدان آمده و عزم و اراده قوی خود را به دشمنان نشان می‌دهند، افزود: در راهپیمایی 22 بهمن به استکبار جهانی نشان می‌دهیم که ما ملت واحد بوده و از درخت تنومند انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خونمان پاسداری می‌کنیم.

 

آخوند کمالی با اشاره به اینکه همچنین حضور و شرکت پرشور و شعور مردم شیعه و سنی در کنار یکدیگر در مراسم 22 بهمن نشان‌دهنده وحدت و انسجام امت مسلمان ایران است، خاطرنشان کرد: شیعیان و اهل سنت خراسان شمالی فردا با حضور آگاهانه و دشمن شکن خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه بار دیگر همبستگی، همدلی، همزبانی و وحدت خود را به دنیا نشان می‌دهند./9314/302/ب2

ارسال نظرات