۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۳۱۶۰۶۸
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

انقلاب اسلامی زمینه ساز بیداری اسلامی در جهان شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی مازندران با بیان این که مانور بزرگ 22 بهمن به عنوان رزمایش ملی و رفراندوم سالانه ملت بزرگ ایران اسلامی است، گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن به عنوان مهر تأییدی بر انقلاب شکوهمند سال 57، نهضت حضرت امام خمینی(ره) و تحکیم پیوند نظام است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب در ساری با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب گفت: 22 بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران است و سرآغاز حکومت الله بر جهان است.

 

حجت الاسلام یوسف پور یادآور شد: پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های مهم ما در این ایام است و همه اقشار جامعه باید در راهپیمایی 22 بهمن با صلابت وارد شوند.

 

امام جمعه موقت ساری تقوا را عامل ثبات قدم و دل دانست و اظهار داشت: انسان با تقوا عاقبت به خیر می‌شود و نباید مانند بافنده‌ای باشیم که چیزی را می‌بافد و پس از مدتی آن را دوباره باز می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه گفت: حضور حماسی و همه‌جانبه ما با حفظ وحدت در راهپیمایی 22 بهمن، خط بطلانی بر افکار و اندیشه‌های پلید دشمنان در به زانو درآوردن این انقلاب است.

 

مسؤول شورای هماهنگی مازندران اظهار داشت: ایام دهه فجر مقدمه‌ای است تا زمینه و بستر لازم برای حضور مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن فراهم شود و حضور همه اقشار جامعه در این راهپیمایی مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمنان است.

 

وی با اشاره به این که این حضور گسترده ملت ایران در عرصه های مختلف برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم زده است، بیان داشت: ملت ایران اسلامی فردا با حضور گسترده خود نشان خواهن داد با اراده ای راسخ و پولادین در راستای تثبیت ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران ثابت قدم و استوار هستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور گفت: ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی با صلابت روز 22 بهمن صحنه ماندگار و گرانقدری را به ارمغان خواهند آورد.

 

وی با بیان این که حضور گرانقدر ملت ایران اسلامی در این روز بزرگ سبب عقب نشینی دشمنان نظام اسلامی می شود، ادامه داد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امسال نشانگر اندیشه تابناک ولایی و عزم راسخ ملت ایران خواهد بود.

 

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

حجت الاسلام یوسف پور تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام دیگر توانی برای مقابله با نظام اسلامی ندارند، گفت: آنها در این 37 سال از هر ابزار ممکنی برای تضعیف و براندازی نظام استفاده کردند؛ اما با سد محکمی همچون ولایت فقیه روبه رو شدند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران با تاکید بر وحدت همه‌جانبه در کشور افزود: راهپیمایی امسال باید هرچه باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار و پیام‌های کوبنده مردم ایران به دشمنان جمهوری اسلامی ایران و اسلام مخابره کند.

 

وی با بیان این که 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل است تصریح کرد: این روز مهم سالروز تولد انقلاب است و باید این روز مهم را جشن بگیریم و حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ در واقع حضور در سرنوشت این انقلاب و نشان دادن آرمان خواهی و استقلال طلبی ملت است.

 

حجت الاسلام یوسف پور گفت: مردم ما با اطاعت پذیری از رهبری، بصیرت، خط‌شناسی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا در این روز به یادماندنی بار دیگر حضوری فعال در صحنه انقلاب داشته  و ولایتمداری خود را ثابت کنند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مانور بزرگ 22 بهمن به عنوان رزمایش ملی و رفراندوم سالانه ملت بزرگ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن به عنوان مهر تأییدی بر انقلاب شکوهمند سال 57، نهضت حضرت امام خمینی(ره) و تحکیم پیوند نظام است.

 

وی با تاکید بر این که راهپیمایی روز 22 بهمن امسال پرشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود، بیان داشت: مردم بزرگوار ایران اسلامی با حضور حماسی خود این روز را به عنوان خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل خواهند کرد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور هر ساله مردم در راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن توجه ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه باید بداند که مردم ولایت مدار و بصیرت ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته با حضوری دشمن شکن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های آنها خواهند داد./950/202/ب2

ارسال نظرات