۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۱۶۰۶۳
اخوان بی طرف:

راهپیمایی 22 بهمن شکست دشمن در ایجاد نفاق بین ملت و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی دشمن را در نقشه ایجاد نفاق بین ملت و ولایت فقیه ناکام توصیف کرد و گفت: هرچند رسانه‌های غربی راهپیمایی 22 بهمن را با حضور ده هزار نفر مخابره می‌کنند اما انتخابات و تعداد آرای آن را نمی‌توانند زیر سئوال ببرند پس مردم باید حضور فعال خود را در انتخابات هم به نمایش بگذارند.
نيره اخوان بيطرف
نیره اخوان بی طرف، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سابقه چندین ساله راهپیمایی 22 بهمن گفت: هر سال شاهد این هستیم که مردم با بصیرت و هوشیاری بیشتر از سال‌های قبل در انتخابات 22 بهمن شرکت می‌کنند و این راهپیمایی را با قدرت برگزار می‌کنند.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن امسال را دارای اهمیت بیشتری دانست و گفت: دو هفته بعد با انتخابات روبرو هستیم و این در انتخابات بسیار مؤثر است و به این وسیله از مردم دعوت می‌کنیم که حضور بهتر و با شکوه‌تری داشته باشند.
 
اخوان بی طرف با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس شرکت میلیونی مردم را در این راهپیمایی گفت: متأسفانه رسانه‌های غربی جمعیت میلیونی مردم ایران را ده‌ها هزار نفر مخابره می‌کنند و سعی می‌کنند در راستای تبلیغات ضد ایرانی خود این واقعیت را کوچک نشان دهند.
 
وی تصریح کرد: جایی که می‌توانیم اتحاد را به ثبت برسانیم انتخابات است، با حضور خود پای صندوق‌ها با حضور حداکثری در این انتخابات به نحوی که بیش از پنجاه درصد مردم باشند می‌تواند دشمن را ناکام کند و اهداف و مقاصد آن‌ها را بی تأثیر کند.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در اشاره به سیاست‌های سران استکبار گفت: دشمن به فکر نفوذ در جایگاه‌های تصمیم‌گیر جمهوری اسلامی است، ولی حضور حداکثری مردم نشان می‌دهد که مردم از رهبری و نظام اسلامی جدا شدنی نیستند.
 
اخوان بی طرف با اشاره به فعالیت‌های دشمنان نظام از اوایل انقلاب تا به حال اظهار داشت: دشمنان تا به حال سعی داشته‌اند که بین امام خمینی (ره) و امت و پس از ایشان بین رهبر معظم انقلاب و ملت فاصله بیاندازند.
 
وی ادامه داد: دشمنان در مقاصد خود تا به حال موفق نبوده‌اند و با وجود اینکه تبلیغات دروغین انجام می‌دهند، خودشان می‌دانند که نمی‌توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکست دهند و روز به روز بر استحکام این نظام افزوده خواهد شد./836/ت302/ج1
ارسال نظرات