۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۶۰۵۶
دبیرکل مجمع نخبگان ایران:

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن زمینه‌ساز برپایی انتخاباتی باشکوه است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع نخبگان ایران بر حضور باشکوه آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: ملت مجاهد ایران اسلامی با درکی عمیق و با حضوری حماسی‌‌ساز در سایه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب توانست بحران‌ها پیش‌رو را یک به یک مرتفع سازد.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا، سید روح الله سیدی، دبیر کل مجمع نخبگان ایران بر حضور باشکوه آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: ملت مجاهد ایران اسلامی با درکی عمیق، هوشمندانه و با حضوری حماسی‌‌ساز و با بذل جان خویش در سایه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب توانست بحران‌ها و موانع پیش رو را یک به یک مرتفع سازد.

 

سیدی عزت، پیشرفت، استقلال و آزادی و امنیت جمهوری اسلامی ایران حاصل پایداری ملت بزرگ ایران و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و تلاش مسئولان ذکر کرد و گفت: همه باید با حضور در حماسه 22 بهمن از آرمان های انقلاب دفاع و زمینه را برای برگزاری انتخابات باشکوه هفتم اسفندماه فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کشورمان دوران جدیدی از تحول و افتخار آفرینی را تجربه می‌کند؛ افتخاراتی چون دستیابی به پیشرفت‌های چشمگیری مانند توسعه فن‌آوری هسته‌ای، پرتاب ماهواره های مختلف علمی به فضا، دانش شبیه‌سازی، استفاده از سلول‌های بنیادی برای درمان انواع بیماری‌های لاعلاج، کشف ده‌ها داروی مهم و پیشرفت‌های پر افتخار در حوزه صنایع دفاعی که همه به همت نخبگان ایرانی حاصل شده است.

 

سیدی در پایان ضمن دعوت از مردم فهیم ایران برای شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، اعلام کرد که همگام با ملت در سراسر ایران اسلامی، دوباره با آرمان‌های بیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت خواهد کرد./998/د102/ی

 

منبع: مجمع نخبگان ایران

ارسال نظرات