۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۰۰۰
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی زمینه احیا و ترویج دین را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه احیا و ترویج دین را فراهم کرد، گفت: شهیدان و امام و انقلاب ما، با شفافیت دین را به بشریت عرضه کردند.
يادواره شهدا روحاني اهل سنت آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار خرم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان روحانی اهل سنت، گفت: شهدا در راه ترویج دین و دیانت و دفاع از آرمانهای الهی جان خود را از دست داد.

 

سردار خرم با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه احیا و ترویج دین را فراهم کرد، اظهار داشت: شهیدان و امام و انقلاب ما، با شفافیت دین را به بشریت عرضه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن و گروهای تکفیری یک اسلام تصنعی را سربازی می کنند، گفت: پیام امام خمینی (ره) از نخستین روز وحدت بود و اگر امروز هدایت مقام معظم رهبری نبود نمی گذاشتند آثاری از اسلام در کشورهای اسلامی بماند.
 
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره حاکمیت مردم سالاری دینی در جامعه، افزود: به وسیله انتخابات نفس تازه ای بر ملت دمیده می شود و این مهم با حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات میسر خواهد شد.
 
سردار خرم تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک فضا و محیط برای رواج دین است و امیدواریم با مسیری که شهدا برایمان روشن کرده اند حیات طیبه ای را از طریق فعالیت های خود به ارمغان بیاوریم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا همچون ستارگان درخشان راه را به ما آشکار کردند و اگر شهدا نبودند هرج و مرج بر عالم اسلام رواج می یافت.
 
ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا بر اساس آیات قرآن کریم، گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی به وسیله خون شهدا آبیاری شده است و ما باید بیش از پیش در حفظ آرمان های شهدا و امام راحل تلاش کنیم.
 
یادآور می شود، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 26 شهید روحانی اهل سنت آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امام جمعه اهل سنت ارومیه، فرمانده سپاه شهدا استان و جمعی از مسؤولان و روحانیون اهل سنت و شیعه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد./936/202/ب1
ارسال نظرات