۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۱۵۹۷۶
مدیر حوزه علمیه سنقر:

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان انقلاب را مأیوس می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سنقر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هدیه ای ارزشمند از سوی خداوند است، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سبب یأس دشمنان انقلاب می شود.
حجت الاسلام بني عامريان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بزرگ ترین و مهم ترین هدیه الهی به ملت ایران بود که زمینه سازی آن از سوی امام خمینی (ره) صورت گرفت.

 


وی یادآو شد: نظام اسلامی مردم را با دشمنان اسلام آشنا کرد و راه های نفوذ را به روی مستکبران جهان بست، مردم ایران با ارشاد ها و روشنگری های امام راحل (ره) به بصیرت و بینشی عمیق دست یافتند.

 


حجت الاسلام بنی عامریان تصریح کرد: با افزایش بصیرت و آگاهی ملت ایران، مردم به استقلال سیاسی و اجتماعی دست یافتند و طعم این استقلال را چشیدند، خدمات ارزنده و قابل توجهی در سال های پس از انقلاب توسط نظام اسلامی صورت گرفت.

 


مدیر حوزه علمیه سنقر بیان داشت: در طی 37 سال گذشته انتخابات های سرنوشت سازی انجام شده و کشور از لحاظ علمی و عمرانی رشد چشمگیری داشته است، این ها گوشه ای از خدمات انقلاب اسلامی به ملت ایران است.

 


وی خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی که کشور ما در آستانه انتخابات هایی سرنوشت ساز و مهم قرار گرفته است، نمود حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بسیار گسترده تر و با اهمیت تر از گذشته است.

 


حجت الاسلام بنی عامریان با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در یوم الله 22 بهمن ابراز داشت: مردم فهیم و مؤمن و با بصیرت ایران اسلامی از تمام اقشار و گروه ها، همچون سالیان گذشته حضور چشمگیر و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن دارند.

 


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر اذعان داشت: حضور گسترده مردم، دشمنان انقلاب و نظام را دلسرد و دوستان و متحدان ملت ایران را خوشحال و ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان را امیدوار خواهد کرد.

 


وی در پایان گفت: حضور گسترده در راهپیمایی ها و صحنه های سیاسی کشور به عنوان یک تکلیف بر دوش مردم قرار دارد، نباید اجازه کوچک ترین تعرض و بهانه جویی به دست دشمنان نظام داد زیرا آن ها چشم انتظار بی میلی و عدم حضور ملت ایران در عرصه های سیاسی کشور هستند اما باید آگاه باشند که ملت ایران در تمام شرایط حامی نظام و ولی فقیه خواهد بود./857/302/ب1

ارسال نظرات