۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۵۹۴۶
حجت الاسلام حسینخانی:

تنها راه مقابله با شبیخون فرهنگی پایبندی به ارزش های دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی بر اساس آنچه که دیدبانی انقلاب اسلامی مطرح می کند به دنبال جنگ نرم و نفوذ است که راهکار مقابله با این آسیب پایبندی ملت به ارزش های دینی و انقلابی است.
دين و سياست

حجت الاسلام کریم حسین خانی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به نقش روحانیت در تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مکتبی و اسلامی است و خیزشگاه انقلاب از مذهب بوده که از سوی روحانیت مدیریت شده است.

 

وی افزود: پاسداری از مکتب اسلامی و ارزش های دینی و نقش روحانیت و رهبر ی بود که انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

 

تدابیر رهبری در طول 38 سال، انقلاب را به ساحل امن هدایت کرده

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی تأکید کرد: با وجود همه فتنه ها و توطئه هاانقلاب اسلامی ایران همچنان با تکیه بر ارکان اسلامیت نظام، همت مردم و رهبری استمرار دارد و تا زمانی که به هر کدام از این رکن ها نقش اساسی خود را ایفا کنند انقلاب ماندگار خواهد بود و توطئه های دشمنان نخواهد توانست انقلاب را از پای درآورد.

 

وی با اشاره به رابطه ناگسستنی بین مردم و رهبری اذعان داشت: تا زمانیکه مردم با عمل به آموزه های قرآن و تعقیب مکتب اهل بیت(ع) پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند نقشه های دشمن پیش نخواهد رفت.

 

حجت الاسلام حسینخانی با اشاره به مدیریت ها و هدایت های مقام معظم رهبری در طول دوران زعامت ایشان، گفت: یکی از الطاف الهی بر امت اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب بود و بعد از رحلت جانگداز ایشان باردیگر عنایت الهی شامل حال امت اسلامی ایران شد و رهبر فرزانه ای پا به جای رهبریت بنیانگذار کبیر انقلاب گذاشت.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در طول عمر 38 ساله انقلاب، نقش بسیار بسزایی داشته و با تدابیر معقولانه در رد توطئه های دشمنان، کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل امن هدایت می کنند.

 

ایجاد رخنه بین امت و رهبری مهم ترین توطئه دشمنان

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ایجاد رخنه بین امامت و امت را مهم ترین آسیب متوجه انقلاب اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی با برپایی جنگ نرم به دنبال جداکردن مردم از اسلام بوده و با ایجاد سایت ها و صرف هزینه ها در صدد ایجاد شکاف بین صفوف اتحاد ملت است.

 

حجت الاسلام حسینخانی راهکار مقابله با این آسیب را پایبندی ملت به ارزش های دینی عنوان کرد و افزود: ملت باید به داشته هایشان اهتمام ورزیده و عزت مبقیه انقلاب اسلامی را محکم بگیرند.

 

وی تصریح کرد: ملت باید با محکم کردن رابطه بین خود و رهبری، دشمن شناسی را به عنوان یک بحث لایتغیر قرار داده و توطئه دشمن را نقش برآب کنند.

 

حجت الاسلام حسینخانی، ارزشمندترین دستاورد انقلاب اسلامی را جایگاه مردم عنوان کرد و گفت: مردم در انقلاب اسلامی، جایگاه خود را پیدا کرده و می توان از این به عنوان یک رکن یاد کرد.

 

وی همچنین با اشاره به در دست داشتن ارتش 20 میلیونی کشورمان گفت: بحمدالله ما در حوزه ی نظامی به عنوان یک نیروی ارزشمند و برخوردار از تمام تجهیزات نظامی بوده وبا داشتن ارتش 20 میلیونی قدرت بلامنازع منطقه هستیم.

 

حجت الاسلام حسینخانی در پایان، استقلال و آزادی و مبارزه ستیزی را با ارزش ترین هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران یاد کرد./936/302/ب1

ارسال نظرات