۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۳۱۵۸۳۷

حضور «بازی‌های رایانه‌ای عمار» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ غرفه نخستین جشنواره مردمی بازی‌های رایانه‌ای عمار در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با هدف معرفی جشنواره و ارتباط با فعالان این عرصه، برپا می‌شود.
بازي رايانه‌اي

به گزارش خبرگزاری رسا، غرفه بازی‌های رایانه‌ای جشنواره مردمی عمار در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

 

روابط عمومی جشنواره مردمی عمار با اعلام خبر فوق، عنوان کرد: با توجه به برگزاری نخستین دوره جشنواره بازیهای رایانه ای عمار، جهت معرفی و ارتباط با فعالان این عرصه، غرفه این جشنواره در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دایر می‌شود.

 

سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در بخش‌های «رسانه‌های برخط»، «بازی و پویانمایی»، «نرم افزارهای چند رسانه‌ای و تلفن همراه» و «فناوری اطلاعات» از پنجشنبه 22 بهمن الی 27 بهمن ماه 94 در سالن های نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، نخستین جشنواره مردمی بازی‌های رایانه‌ای عمار، در موضوعات «استقلال‌خواهی و استکبارستیزی»، «بیداری اسلامی»، «تحولات منطقه و مسئله فلسطین»، «فن‌آوری هسته‌ای»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «سبک زندگی ایرانی اسلامی» برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالبهای «بازی نامه نویسی»، «بازی های اندروید» و «بازی های تک مرحله و چند مرحله کوچک PC» در جشنواره شرکت دهند.

 

در فراخوان این جشنواره، آخرین مهلت ثبت نام آثار در تارنمای جشنواره به نشانی AmmarFilm.ir تا 15 اسفند ماه و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 25 اسفند ماه 94 و زمان برگزاری جشنواره، اردیبهشت ماه سال آینده در نقاط مختلف کشور اعلام شده است./998/102/ب2

 

منبع: جشنواره مردمی فیلم عمار

ارسال نظرات