۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۳۱۵۸۲۵
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا:

سر سوزنی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران کم نشده است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا فرهنگ استکبار ستیزی را دارای ریشه‌های قرآنی توصیف کرد و ابراز داشت: برای مقابله با نفوذ استکبار هرقدر لازم باشد هزینه خواهیم کرد.
حجت الاسلام حسين جوشقانيان
حجت الاسلام حسین جوشقانیان عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، استکبار ستیزی را از مسلمات انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی استکبار ستیزی و مبارزه با ایادی سلطه را به همراه نفی صهیونیسم جهانی از آیات قرآن برداشت و به جامعه اسلامی ایران وارد کردند.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: حضرت امام یک ادبیات مسلمی را در فضای انقلاب استکبار ستیزی را بنیانگذاری کردند؛ پس از استکبار ستیزی و مبارزه با ایادی سلطه مانند صهیونیسم جهانی به مردم آموختند که باید ولایتمدار باشند و اصل نظام را با پشتیبانی از ولایت فقیه حفظ کنند.
حجت الاسلام جوشقانیان سعی با اشاره به سعی برخی مبنی بر تضعیف جایگاه و پایگاه سلطه و آمریکا ستیزی گفت: برخی به دنبال ارتباط گیری با غرب و امریکا هستند و چنین عملی خصوصیت کسانی است که ایمانی سست دارند.
وی دشمنی آمریکا با ایران را روز افزون توصیف کرد و اظهار داشت: سر سوزنی از دشمنی آمریکا با ایران کم نشده است، اکنون به نفع آمریکایی‌هاست که با ایران رابطه برقرار کنند؛ آن‌ها هیچ گاه از نیرنگ و تزویر خود دست بردار نیستند.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به توصیف امام خمینی از رابطه ایران و ابرقدرت‌ها مبنی بر رابطه گرگ و میش گفت: باید اصولی را که امام خمینی (ره) به ما آموخته است حفظ کنیم، باید بدانیم که ذات گرگ درندگی است و نمی‌توان به هیچ وجه با آن کنار آمد.
حجت الاسلام جوشقانیان ادامه داد: سیاستمداران آمریکایی اعلام کرده‌اند که تا سال 2025 قصد دارند که بر دنیا حاکم شوند؛ قلب دنیا خاورمیانه و قلب این منطقه ایران است؛ آن‌ها با مذاکرات سعی دارند به مردم جهان القاء کنند که ایران شکست خورده است و از طرفی سعی نفوذ در حاکمیت ایران را دارند.
وی با اشاره به خاطره‌ای از امام خمینی (ره) به نقل از فرزند ایشان سید احمد گفت: وقتی امام راحل (ره) از کسی شنیده بودند آمریکای ابرقدرت فرموده بودن که «ایران ابرقدرت»؛ حال بعضی به دنبال این هستند که صنعت و تکنولوژی را از غرب بگیرند.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا هزینه نفوذ را به مراتب بالاتر از هزینه تقابل با استکبار ارزیابی کرد و ابراز داشت: کسانی که استکبار ستیزی را دارای هزینه می‌دانند باید بدانند که اگر ما هیچ تحرکی نداشته باشیم در نتیجه هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهیم کرد؛ دشمن به دنبال نفود و در نتیجه خشکاندن ریشه‌ها و جویدن شاخ و برگ‌های جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام جوشقانیان در پایان تصریح کرد: واضح است که دشمن از دشمنی خود دست بر نمی‌دارد، این دشمن برای هدم ما برنامه دارد، لذا ما با آموزه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب می‌دانیم هر چقدر لازم است باید هزینه پرداخت کنیم ولی در مقابل از نفوذ دشمن در کشور مقابله کنیم./836/ت302/ج
ارسال نظرات