۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۳۱۵۸۱۶
دریادار فدوی:

تنها بخش کوچکی از عملیات اسارت تفنگداران آمریکایی رسانه ای شده است

خبرگزاری رسا - فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به این که تنها بخش کوچکی از عملیات اسارت تفنگدارن آمریکایی رسانه ای و منتشر شده است، گفت: هیچ کشوری در دنیا به جز جمهوری اسلامی ایران نمی تواند آمریکا را وادار به تمکین در برابر قدرت خود کند.
سردار فدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست سه هزار نفری مسؤولان دانشجویی بسیج کشور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران، گفت: هر باری که دهه فجر فرا می رسد باید علت های مختلفی بررسی شود که چرا انقلاب قوت پیدا کرد و هیچ قدرتی نتوانست در برابر آن ایستادگی کند.

 

وی افزود: به دلیل ماهیت انقلاب اسلامی ماست که ابرقدرت ها در برابر قدرت ما زبون و ذلیل می شوند.

 

دریادار فدوی در خصوص اتصال به خداوند، بیان داشت: خداوند با ماست و امام راحل(ره) طوری عمل کردند که این موضوع تجلی و سیستمی شود.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: توانمندی نیروی دریایی سپاه به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهم ترین دلیل آن وجود عامل پاسدار است، پاسداری که امام خمینی(ره) شاخصه های آن را تببین کردند.

 

وی اظهار داشت: امروز عامل پاسدار کاری کرده است که آمریکایی ها در برابر ما با وجود خوی استکباری خود منفعل شوند.

 

دریادار فدوی ابراز داشت: دریاداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 65 تا کنون ضربات سنگینی را به آمریکایی ها وارد کرده اند و دلیل حضور پاسداران در خلیج فارس نیز حضور پیدا کردن آمریکایی ها در منطقه بود.

 

وی تصریح کرد: از زمان حضور آمریکایی ها تا کنون بدون وقفه و 24 ساعته ما قوای خود را بالا برده ایم، آمریکایی ها هم نزدیک بود بخشی از قدرت ما را در 22 دی لمس کنند.

 

دریادار فدوی در خصوص تجاوز شناور آمریکایی به آبهای کشور، یادآور شد: آمریکایی ها در روز 22 دی همان اعدامی هایی بودند که در برابر جوخه اعدام ما قرار گرفته بودند.

 

وی اضافه کرد: فیلم های زیادی وجود دارد که در زمان مقتضی پخش خواهیم کرد، ضمن این که هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد کشتی آمریکایی ها را توقیف کند.

 

دریادار فدوی تصریح کرد: در زمان تجاوز شناورها ناوهای آمریکایی و فرانسوی تحرکاتی را داشتند که اگر ادامه می دادند درسی به آنها می دادیم که در تاریخ آنها سابقه نداشته باشد.

 

وی تاکید کرد: نمی توان ادعای انقلابی بودن و مسلمانی داشت اما از آمریکا ترسید و برای آن قدرتی قائل شد.


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص وقایع یمن، عنوان کرد: امروز به دلیل اینکه بوی انقلاب اسلامی به یمن خورده است کشورهای مختلف با بهره گیری از احمق های منطقه به آنجا لشکرکشی کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: ابعاد کوچکی از عملیات ما رسانه ای شده و این عملیات بسیار وسیع تر بوده است، عملیانی که در آن آمریکایی ها در مقابل قدرت ما تمکین کردند.

 

دریادار فدوی در پایان گفت: متاسفانه عده ای این قدرت کنونی ما را در مقابل دشمن استفاده نمی کنند و از موضع قدرت وارد نمی شوند، این افراد یا قدرت ما را نمی فهمند و یا اینکه آن را نمی دانند و باور ندارند./856/پ202/ج

ارسال نظرات