۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۳۱۵۸۱۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حضور حداکثری در انتخابات خاری بر چشم دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند، گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات آتی خاری در چشم دشمنان و مأیوس شدن آنان از ضربه زدن به این نظام می شود.
حجت الاسلام والمسلمين معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در آیین افتتاح ساختمان بیمه این شهرستان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات دولت در عرصه بهداشت و درمان گفت: تلاش های دولت در عرصه درمانی کشور قابل تقدیر است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، توجه به حوزه سلامت و درمان را یک امر ضروری دانست و گفت: هر چه در این حوزه سرمایه گذاری کنیم به حد نتایج خوبی برای آینده جامعه را شاهد خواهیم بود.

 

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ ﺟﺎﯾﮕﺎه ﺑﮫﺪاﺷﺖ و ﺳﻼﻣﺖ در رواﯾﺎت اﺳﻼﻣﯽ، ﮔﻔﺖ: در ھﯿﭻ دﯾﻨﯽ ﺑﻪ اﻧﺪازه اﺳﻼم ﺑﻪ ﻣﺴﺄﻟﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﯽ و رواﻧﯽ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ و ھﻤﯿﻦ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺖ اﻧﺴﺎن ھﺎ از وﯾﮋﮔﯽ ھﺎی ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ دﯾﻦ اﺳﻼم اﺳﺖ.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که سلامتی و امنیت دو نعمت بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که جامعه از سلامت نسبی و امنیت خوبی برخوردار شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ﺑﻪ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ھﺎی ﻧﻈﺎم ﻣﻘﺪس ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان در ﺣﻮزه ﭘﺰﺷﮑﯽ اﺷﺎره ﮐﺮد و ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺎ وﺟﻮد ھﻤﻪ ﺗﻮطﺌﻪ ھﺎ و ﺗﺤﺮﯾﻢ ھﺎی دﺷﻤﻨﺎن در 37 سال اﺧﯿﺮ ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ اﻣﺮوز در اﯾﻦ ﺑﺨﺶ در اوج ﻗﺮار دارد، اداﻣﻪ داد: اﻣﺮوز ﮐﺸﻮرﻣﺎن ﺑﺎ ﺗﮑﯿﻪ ﺑﺮ داﻧﺶ ﺑﻮﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻗﻠﻪ ھﺎی رﻓﯿﻊ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ و ﺗﺮﻗﯽ دﺳﺖ ﯾﺎﺑﺪ.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که با وجود‌ پیشرفت‌های صورت گرفته در علم پزشکی اما هنوز تا رسیدن به قله های پیشرفت در این حوزه فاصله داریم، تصریح کرد: با توجه به حضور نیروهای جوان ایران در صنعت پزشکی، می‌توان‌ در دنیای امروز هم جایگاه وِیژه ای داشت‌.

 

ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻣﺮدم ﻣﺎزﻧﺪران در ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺒﺮﮔﺎن رھﺒﺮی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ ﺗﺤﺮﯾﻢ ھﺎ ﻧﻤﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﺎﻧﻊ از ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺷﻮد، اداﻣﻪ داد: ﺑﺮ ﺧﻼف ﺗﺼﻮر دﺷﻤﻨﺎن ﻧﻈﺎم، ﺗﺤﺮﯾﻢ ھﺎی ﺳﯽ ﺳﺎﻟﻪ اﻗﺘﺪار و ﻋﻈﻤﺖ ﻣﻠﺖ اﯾﺮان در ﭘﯽ داﺷﺘﻪ اﺳﺖ.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ ﺟﻮاﻧﺎن و داﻧﺸﻤﻨﺪان اﯾﺮان ﺑﺎ ﺗﮑﯿﻪ ﺧﻮدﺑﺎوری و ﺣﻤﺎﯾﺖ ھﺎی دﻟﺴﻮزان ﻧﻈﺎم ﺗﻮاﻧﺴﺘﻨﺪ ﺑﻪ دﻧﯿﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺑﻤﺎﻧﺪ، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ اﻣﺮوز اﯾﺮان اﺳﻼﻣﯽ در ﺑﺴﯿﺎری از ﺣﻮزهھﺎ ﺑﻪ ﺧﻮدﮐﻔﺎﯾﯽ رﺳﯿﺪه اﺳﺖ.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در متون و منابع اسلامی از جمله احادیث و روایات ائمه معصومین (ع) تاکید فراوانی بر رعایت اصول بهداشتی شده است که می تواند بستری مناسب برای محققان و پژوهشگران باشد، تصریح کرد: محققان حوزه درمان و پزشکی باید بیشتر به منابع اسلامی مراجعه کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دین مبین اسلام همواره به مسائلی همچون بهداشت فردی، پاکیزگی و جلوگیری از پرخوری تأکید زیادی دارد.

 

وی با بیان این پژوهش گران کشورمان باید با میزان بهره گیری آموزه های اسلامی در حوزه بهداشت و درمان را در کشور افزایش دهند، افزود: احکام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان باید مورد بیشتر مورد تحقیق و پژوهش قرار گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشار به این که مکتب غنی اسلام به امر سلامت و آموزش تاکید دارد، ادامه داد: در سخنان ائمه اطهار(ع) نیز سلامتی پایه و اساس هر کاری عنوان شد.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود  از مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب نام برد و گفت: این مردم سزاوار خدمت مضاعف هستند و مسؤولان باید در ارائه خدمات مطلوبتر به آنان هر چه بیشتر تلاش بکنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از روزهای دهه فجر به عنوان ایام یادآوری کننده گذشته پرتلاش مردم برای به ثمر رسیدن خواسته شان که همان استقلال بود یاد کرد و گفت: افتتاح طرح ها دراین ایام عرضه خدمات نظام به مردم است.

 

وی با بیان این که ملت ایران همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند که این بار و در روز هفتم اسفند ماه باردیگر این پشتیبانی و حضورشان را به جهانیان نشان می دهند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات آتی خاری در چشم دشمنان و مایوس شدن آنان از ضربه زدن به این نظام می شود./950/202/ب1

ارسال نظرات