۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۷۶۲
امام جمعه کنگاور:

شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران و جوامع اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کنگاور شهدای مدافع حرم را حافظ عزت انقلاب و اسلام دانست و گفت: شهدای مدافع حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می کنند.
تشييع پيکر شهيد مدافع حرم قم

حجت الاسلام محمد ایوبی امام جمعه کنگاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم، سجاد حبیبی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند.


حجت الاسلام ایوبی تصریح کرد: خون پاک شهیدان مدافع حرم در راه تبعیت و تأسی از سیدالشهدا (ع) و دیگر شهیدان از صدر اسلام تا کنون ریخته شده و آرمان ها والای آن ها را تداوم می بخشد.


امام جعه شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم جان خود را فدای حراست از حریم اهل بیت علیهم السلام کردند تا هتک حرمتی به ساحت مقدس آن ها صورت نگیرد، جوانان مسلمان اجازه تکرار اهانت به حریم اهل بیت علیهم السلام را به یزدیان زمان نخواهند داد.


وی هدف شهیدان مدافع حرم را دفاع از آموزه های اسلامی دانست و گفت: گروه های تکفیری با هدف تخریب چهره اسلام توسط مستکبران جهان ایجاد شد و به دنبال سیاه نمایی چهره اسلام در جهان و توهین به مقدسات مسلمانان هستند اما جوانان غیور مسلمان اجازه تعدی به حریم مقدسات مسلمانان را به احدی نخواهند داد.


حجت الاسلام ایوبی بیان داشت: شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران و جوامع اسلامی هستند و پیروزی قطعأ از آن جهان اسلام است.


امام جمعه کنگاور اظهار داشت: جهان بر پایه حق و عدالت استوار است و ملت های حق جو اگر سختی ها و مصائب را تحمل کنند در مقابل ستمگران و مستکبران جهان پیروز خواهند بود زیرا خداوند متعال یاور و دادرس کسانی است که در راه حق تعالی گام بر می دارند.


وی در پایان گفت: این نبرد میان حق و باطل ادامه خواهد داشت تا جایی که اثری از ظلم و ستم در جهان باقی نمانده و پرچم عدالت جهانی به دست حضرت ولی عصر  (عج) در جهان گسترده شود.


در پایان لازم به ذکر است پیکر شهید مدافع حرم، سجاد حبیبی پیش از ظهر امروز در شهرستان کنگاور تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد./857/302/ب3

ارسال نظرات