۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۱۵۷۵۸
امام جمعه پاریز کرمان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد خود را به دشمنان نشان دهند

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه پاریز با بیان این که هدف از راهپیمایی22 بهمن این است که مردم اتحاد خود را به دشمنان اسلام نشان دهند، گفت: همه مردم حتی کسانی که دین خود را قبول ندارند ولی کشور خود را دوست دارند، در راهپیمایی22 بهمن و انتخابات شرکت کنند.
 راهپيمايي 22 بهمن  راهپيمايي 22 بهمن  راهپيمايي 22 بهمن

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه پاریز کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در کرمان، در رابطه با راهپیمایی22 بهمن، گفت: ایجاد شدن انقلاب اسلامی در ایران یک معجزه الهی بوده که توسط امام خمینی(ره) بوجود آمد.

 

وی افزود: انقلاب در ایران سبب شد که مردم خودشان، آزادانه برای کشور تصمیم بگیرند و زیر سلطه کشور های غربی نباشند تا آن ها برای کشور ما تصمیم بگیرند.

 

حجت الاسلام کرمانی با بیان این که انقلاب اسلامی، عزت را به مردم ایران بازگرداند، اظهار داشت: مردم باید قدر دستاورد های جمهوری اسلامی را بدانند و راحت آن ها را به کشور های غربی نفروشند.

 

وی با اشاره به این که شرکت در راهپیمایی22 بهمن نشان می دهد که مردم پای انقلاب خود هستند، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی بدانند که مردم ایران با هم متحد بوده و هیچ وقت پشت ولی فقیه خود را خالی نمی کنند.

 

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: هدف از راهپیمایی22 بهمن این است که مردم اتحاد خود را به دشمن نشان دهند تا وجود و جان دشمن به دلهره بیفتد و دیگر نگاه چپ به مردم ایران نکنند.

 

وی با توجه به این که مردم به خاطر اقتدار کشور ایران در خیابان ها بیایند، تأکید کرد: مردمی که در راهپیمایی22 بهمن شرکت نمی کنند و می گویند چه فایده ای دارد، باید دانست که دید این طور افرادی وسیع نیست و فقط به فکر منافع خود هستند.

 

حجت الاسلام کرمانی بیان داشت: کشور ایران مدیون امام و شهیدانی است که جان خود را برای امنیت این کشور، در راه خدا داده اند تا مردم راحت بتوانند زندگی کنند و مردم باید مقداری از دین خود را با رفتن به راهپیمایی جبران کنند.

 

وی با بیان این که این انقلاب مال شخص خاصی نیست، خاطرنشان کرد: همه مردم حتی کسانی که دین خود را قبول ندارند ولی کشور خود را دوست دارند، در راهپیمایی و انتخابات شرکت کنند.

 

امام جمعه پاریز یادآور شد: مردم باید با بصیرت کامل فریب رسانه های غربی و افرادی که مردم را از راهپیمایی منع می کنند، را نخورند زیرا هدف این افراد، ازبین بردن دین و ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به این که مردم نگاهشان به نخبگان کشور است، ابراز داشت: مسؤولان و روحانیان بدانند که بعضی از مردم، نخبگان کشور را زیر ذره بین قرار داده اند و افراد خاص کشورسعی کنند در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

وی در پایان گفت: روحانیت وظیفه دارد که با سخرانی مردم را به راهپیمایی22 بهمن تشویق کنند و برای مردم تبیین کند که شرکت در راهپیمایی یک وظیفه شرعی است./9707/302/ب3

ارسال نظرات