۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۳۱۵۶۴۸
آیت الله عالمی:

دوام انقلاب به حضور مردم در صحنه های گوناگون است/ پیام مهم راهپیمایی 22 بهمن برای دوستان و دشمنان انقلاب

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان این که راهیپمایی 22 بهمن بارزترین نمونه و نماد برای حضور مردم در صحنه است،گفت: حضور در صحنه تظاهرات و راهپیمایی 22 بهمن ضرورت دارد و آبیاری جدیدی برای شجره طیبه انقلاب است.
آيت الله عالمي

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنکار خبرگزاری رسا، با اشاره به لزوم حضور پر شور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دوام انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه ها گوناگون است.


وی افزود: راهیپمایی 22 بهمن بارزترین نمونه و نماد برای حضور مردم در صحنه است، حضور در صحنه تظاهرات و راهپیمایی در 22 بهمن ضرورت دارد و آبیاری جدیدی برای شجره طیبه انقلاب است؛ همه ملت با عشق و علاقه ای که به انقلاب دارند باید با حضوری جدی، طوفنده و گسترده درخت انقلاب را آبیاری کنند.


نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با بیان این که دشمن باید بداند انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه به راه خود ادامه می دهد، اظهار داشت: با حضور پر شور و گسترده ملت ایران در صحنه راهپیمایی 22 بهمن دشمن از این که بخواهد مانع تراشی کند مأیوس می شود.


وی با اشاره به پیام های حضور مردم به دوستان و دشمنان انقلاب ادامه داد: این حضور برای دشمنان این پیام را دارد که انقلاب همچنان حامی دارد و هیچ گاه به غربت مبتلا نشده و از این پس نیز راه خود را به قوت ادامه خواهد داد.


آیت الله عالمی ابراز داشت: حضور حماسی مردم سبب دلگرمی عمیق دوستان انقلاب نسبت به رهاوردهای انقلاب می شود، این دوستان امیدوار می شوند که معماری انقلاب مسیر را برای مردم ترسیم می کند؛ هم پیام رسا و روشن برای دشمن دارد که حامی بودن ملت نسبت به نظام است و هم دوستان را به ادامه راه انقلاب امیدوار می کند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات