۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰
کد خبر: ۳۱۵۶۴۳
در اراک؛

پیکر شهید مدافع حرم پس از ۴ ماه به آغوش خانواده‌ اش بازگشت

خبرگزاری رسا ـ شهید سعید مسلمی دومین شهید اراکی مدافع حریم انقلاب اسلامی در سوریه به شهادت رسید و مراسم تشییع این شهید بزرگوار صبح امروز سه شنبه بیستم بهمن ماه از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.
شهيد مدافع حرم شهيد سعيد مسلمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شهید سعید مسلمی دومین شهید اراکی مدافع حریم انقلاب اسلامی در سوریه به شهادت رسید و مراسم تشییع این شهید بزرگوار صبح امروز سه شنبه بیستم بهمن ماه از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

 

درگیری با نیروهای تکفیری و تروریستی

این شهید والامقام 25 سال سن داشت در آبان‌ماه امسال در درگیری با نیروهای تکفیری و تروریستی به شهادت رسید که پس از 4 ماه مفقود الاثری پیکر مطهر ایشان به وطن بازگشته است.

 

شهید مسلمی همرزم شهید محمد زهره‌وند نخستین شهید مدافع حرم استان مرکزی بود که هر دو در دفاع از مظلوم عازم سوریه شدند و در این راه نیز به جمع شهدای حرم پیوستند.

 

روحیه جهادی، اعتقادی و ولایی شهید مسلمی

این شهید والامقام از روحیه جهادی، اعتقادی و ولایی برخوردار و یکی از مربیان ورزش‌های رزمی بود که توانسته بود جوانان بسیاری را به این رشته جذب کرده و ساعاتی را برای اوقات فراغت آنان در باشگاه ورزشی فراهم سازد.

 

شهید مسلمی در عرصه کارهای فرهنگی و بسیجی فعالیت داشت و از مقبولیت نزد دیگران برخوردار بود، چرا که بسیار معتقد و عاشق دفاع از مظلوم در هر نقطه‌ای از جهان که در خانواده‌ای مذهبی متولد شده بود و با همین اعتقاد و ایمانی که داشت پا در مسیر دفاع از مظلوم و حرم آل‌الله (س) نهاد.

 

حضور چشمگیر مردمی که با وجود سرمای شدید از ساعاتی پیش در ورودی شهر منتظر بودند تا نشان دهند همچنان بر بیعت خویش با شهدا مانده‌اند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی که امانتی در دستشان است تا پای جان حراست می‌کنند.

 

برگزاری  مراسم شبی با شهدا در مصلای بیت‌المقدس شهرستان اراک

شب گذشته هم‌زمان با حضور این شهید مدافع حرم مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک با سخنرانی خطبا و مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

 

شهید سعید مسلمی در سوریه به مقام والای شهادت نائل شد و این شهید بزرگوار در راه دفاع از اسلام و پیروی از سخنان مقام معظم رهبری جان خود را در فدا کرد.

 

برگزاری مراسم یادبود دومین شهید مدافع حرم استان مرکزی

تکاور پاسدار شهید سعید مسلمی از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد پیامبر اعظم (ص)  و یادبود این شهید بزرگوار فردا عصر در کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) مسجد علی بن ابیطالب(ع) اراک با حضور ملت شهید پرور برگزار می شود.

 

نخستین شهید مدافع حرم استان مرکزی شهید محمد زهره‌وند است که این شهید والامقام از گروه‌های تکاور سپاه روح‌الله استان مرکزی بود که 9 آبان ماه امسال در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) به شهادت رسید؛ محمد زهره‌وند متولد 13 فروردین سال 65 است که از وی یک دختر 18 ماه به یادگار مانده است./842/203/ب1

ارسال نظرات