۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۳۱۵۵۸۹
امام جمعه شهرری:

عزت ملی ثمره روحیه شهادت طلبی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرری گفت: ما باید مطمئن باشیم تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه حاکم است عزت ما نیز تضمین می‌شود به همین سبب در حفظ این روحییه باید تلاشی مضاعف صورت پذیرد.
شاهچراغي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در مراسم تجلیل از فرزندان دانش آموز نمونه خانواده شهدا و ایثارگران شهرری که در کانون فرهنگی سمیه به همت بنیاد شهید شهرری برگزار شد، در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران، گفت: اقتداری که امروز کشور ما در سطح جهان کسب کرده‌ است همه و همه مدیون خون شهدا و خانواده آنان هستیم چرا که این مجد و قدرت ثمره ایثار و فداکاری این عزیزان است.

 

وی با اشاره به وظیفه مردم در حفظ و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا، بیان داشت: پاسداری از خون شهدا وظیفه همگان است که تنها با شعار محقق نمی‌شود و عمل لازم است.

 

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به آرمان‌ها و ارزش‌هایی که شهدا در وصیت‌نامه‌های خود عمل به آنان را به مردم توصیه دارند، ابراز کرد: وصیت نامه شهدا با اخلاص کامل و با خون پاکشان به قلم تحریر در آمده است و در وصیت نامه‌های شهدای معزز عمل به چند اصل بسیار تذکر داده شده است.  

 

امام جمعه شهرری ادامه داد: از مهم‌ترین نکاتی که در وصیت نامه شهدا بسیار قابل مشاهده است دفاع از اسلام و ولایت در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و... است.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا حضور خود را در جبهه‌های نبرد، دفاع از ولایت و اسلام بیان می‌کنند، گفت: شهدا حضور خود را در جبهه‎های نبرد مقابله با تجاوز دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای خبیث، که در صدد نابودی اسلام و انقلاب است بیان می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام شاهچراغی با بیان این‌که حفظ ارزش‌های انقلاب بسیار حائز اهمیت است، گفت: ما با پیروزی انقلاب ارزش‌های فراوانی را کسب کردیم که صیانت از آن برکات گرانقدری را برای ملت ما در پی داشته است و اینها نکاتی هستند که شهدا به خاطر آن جان خود را از دست دادند.

 

امام جمعه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: ما باید مطمئن باشیم تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه حاکم است عزت ما نیز تضمین می‌شود به همین سبب در حفظ این روحییه باید تلاشی مضاعف صورت پذیرد./813/202/ب2

ارسال نظرات