۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۳۸۳
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

کوتاهی نسبت به استکبار ستیزی نادیده گرفتن اصول مسلم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ذره‌ای کوتاهی از استکبار ستیزی را نادیده گرفتن اصول مسلم انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنان که دم از طرفداری از امام می‌زنند باید نام، فکر، آرمان‌ها و اندیشه امام را با قدرت و بی هیچ ملاحظه‌ای مورد حمایت قرار دهند.
حجت الاسلام سيداحمد حسيني خراساني حجت الاسلام والمسلمين حسيني خراساني حجت الاسلام والمسلمين حسيني خراساني
حجت الاسلام و‌المسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، استکبار ستیزی با فریاد بلند و صراحت را هویت انقلاب اسلامی دانست و گفت: ذره‌ای کوتاهی از این هدف کوتاهی از اصول مسلم انقلاب است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به ما آموختند که هیچ گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد، آمریکا دشمن ما و انقلاب ماست و دشمن جز دشمنی کاری انجام نمی‌دهد ولو اینکه به روی ملت بخندد.
 
حجت الاسلام و‌المسلمین حسینی خراسانی انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های امام خمینی (ره) را میراث ایشان توصیف کرد و ابراز داشت: آنان که دم از طرفداری از امام می‌زنند باید نام، فکر، آرمان‌ها و اندیشه امام را با قدرت و بی هیچ ملاحظه‌ای مورد حمایت قرار دهند.
 
وی ادامه داد: این انقلاب پر شکوه و این نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به زمان و گروه خاصی نیست؛ همه دلسوزان به اسلام و همه خدمتگزاران به ملت و مدافعان دستاوردهای خون مقدس شهیدان باید بکوشند تا انسجام و اتحاد این ملت و تبعیت از رهبری حکیم نظام را تحکیم بخشند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز داشت: القای هر گونه کلام شبهه آمیزی که در دل ملت‌ها نسبت به انقلاب تردید ایجاد کند را خیانت به آرمان‌های امام خمینی (ره) است./836/ت302/ج1
ارسال نظرات