۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۱۵۲۸۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

امروز مهم ترین اصل، پیروی از ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمانشاه پیروی از ولایت فقیه را مهم ترین اصل دانست و گفت: پیروزی از ولی فقیه موجب تعالی ملت های مسلمان جهان می شود.
حجت الاسلام حجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه، پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم بزرگداشت یار دیرین رهبر معظم انقلاب، امیر سرلشگر محمد سلیمی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره اثرگذاری ویژه ای بر وقایع و رخدادهای انقلاب و پس از آن داشت.


حجت الاسلام حجتی ادامه داد: ارتشیان با حضور در خط ولایت فقیه، در مواقع سرنوشت ساز به موقع وارد میدان عمل شده و اجازه کوچک ترین هتک حرمت به حریم کشور و دین را به دشمنان انقلاب و مستکبران جهان نداده است.


امام جمعه موقت کرمانشاه ارتش را حافظ دین، خاک، آب و ناموس کشور خواند و بیان داشت: ارتش فرماندهان و افراد بزرگ و با تقوایی را در راه حفاظت و حراست از اسلام و کشور تقدیم انقلاب کرده است.


استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب به خاک ایران چشم طمع داشته و به دنبال اخلال و نا امنی در کشور هستند، تدبیر و آگاهی رهبرمعظم انقلاب و حفظ صلابت و افزایش روز افزون اقتدار نیروهای مسلح کشور موجب رعب و وحشت دشمنان شده و دست آن ها را از خاک وطن کوتاه نموده است.


حجت الاسلام حجتی خاطرنشان کرد: با توجه به توطئه های دشمنان وظیفه عموم مردم افزایش بینش و روشنگری و وظیفه نیروهای مسلح رصد نمودن تحرکات دشمن با چشمانی باز است تا در صورت لزوم به موقع عکس العمل مناسب را نشان دهند.


امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امروز مهم ترین اصلی که نیروهای مسلح و تمام مردم باید درک کرده و در وجود خود پرورش دهند، اصل پیروی از ولایت فقیه است زیرا این امر موجب تعالی و ارتقای عزت و جایگاه ملت ایران و کشورهای مسلمان جهان خواهد شد.


استاد حوزه علمیه در پایان ابراز داشت: انقلاب ایران عزت و آبرو برای کشور به ارمغان آورد و ملت های مسلمان منطقه را بیدار کرد، نباید اجازه داد این دستاوردهای عظیم کمرنگ نشان داده شوند./857/202/ب3

ارسال نظرات