۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۵۲۰۵
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم:

هلال احمر در کمک به نیازمندان حافظ کرامت انسانی افراد است

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در کشور به کمک‌های خیرین برای نیازمندان اشاره کرد و حفظ کرامت انسانی را از ضروریات انفاق دانست.
محمد گل فشان مدير عامل هلال احمر قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد گل‌فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی، اظهار داشت: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر که در سراسر کشور به ارائه خدمات می پردازند از تمام اقشار و اصناف از جمله پزشک و کارمند و دیگر شغل‌ها هستند.


وی با بیان این‌که این افراد آموزش کامل خدمات رسانی را در دوره ای در قم خواهند دید، افزود: این دوره شامل توانمند سازی افراد برای کمک رسانی به مردم در مناطق و موقعیت‌های مختلف کشور است و از جمله اهداف این دوره آموزش معارف مهدویت به اعضا است که برای ترویج این فرهنگ در جامعه بسیار مؤثر است.


گل‌فشان با اشاره به اینکه این افراد با توجه به محل خدمت خود آموزش لازم را خواهند دید، خاطرنشان کرد: در استان قم مجمع خیرین تشکیل شده است که داروهای بیماری‌های صعب‌العلاج را تهیه می‌کنند و همچنین سبد غذایی را برای افراد نیازمند تهیه و با حفظ کرامت انسانی در میان افراد نیازمند توزیع می‌کنند.


وی با اشاره به دیگر خدمات هلال احمر در کشور یادآور شد: از دیگر برنامه‌های هلال احمر در مواقعی که بحران نیست کمک  به خانواده های نیازمند جهت تهیه جهزیه است و همچنین خدمات هلال احمر در اربعین، تاسوعا و عاشورا به زائرین مشهود است و در حوادث مختلف که در کشور اتفاق می‌افتد اولین کسانی که حضور دارند این افراد هستند که در حال کمک، امداد و نجات هستند.


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با بیان این که داوطلبان جمعیت هلال احمر با وجود این که زمان زیادی را صرف همکاری با این سازمان می‌کنند هیچ مزیت مادی برایشان ندارد، اظهار داشت: هدف همه این افراد رضای خداوند و امام زمان(عج) است و امیدواریم زمانی برسد که دیگر هیچ نیازمندی در جامعه نباشد و شاهد حوادث ناگوار نباشیم./843/202/ب2

ارسال نظرات