۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۳۱۵۱۹۸
استاندار قم:

کشورهای جهان به انتخابات پسا برجام نگاه ویژه دارند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با اشاره به اهمیت حضور حد اکثری مردم در انتخابات در دوره پسا برجام گفت: کشورهای جهان به این انتخابات نگاه ویژه دارند تا ببینند واکنش مردم ایران به برجام چگونه بوده است.
سيد مهدي صادقي استاندارقم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی، استاندار قم، شنبه شب در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) پردیسان با بیان این که انقلاب اسلامی به خاطر پیروی از ولایت به پیروزی رسید، اظهار داشت: جوهره هم زبانی و مودت و همدلی در این انقلاب با محوریت ولایت و مرجعیت امام خمینی(ره) سبب پیروزی انقلاب شد و تا الان با همه فراز و نشیب‌ها با موفقیت و اعتبار و عزت به پیش رفته است.


وی با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب و مانع تراشی آنها در مسیر پیشرفت انقلاب، افزود: تمام تلاش دشمنان برای از بین بردن انقلاب با شکست مواجه شده است و اگر چه که این کار شکنی‌ها مشکاتی را برای ملت ایران درست کرد ولی به لطف خدا بر آنها فائق آمدیم و توانستیم این انقلاب را حفظ کنیم.


صادقی موفقیت تیم دیپلماسی کشور در رفع تحریم‌ها را مدیون حمایت و استقامت مردم و راهنمایی رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این پیروزی از نظر سیاسی باعث شد ایران هراسی و شیعه هراسی که در دنیا به وجود آمده بود بر طرف شود و همه فهمیدند که جمهوری اسلامی ایران اهل تعامل، منطق و گفت‌وگو است و می‌توانند با ایران مبادلات اقتصادی و فرهنگی داشته باشند.


وی با بیان این که اتحاد و همدلی اساس پیروزی انقلاب بوده است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب هم بر روی وحدت چه در داخل و چه وحدت میان مسلمانان تأکید فراوان داشته‌ و دارند و این وحدت در این زمان اهمیت بیشتری دارد تا به فضل خدا با حضور حد اکثری در انتخابات بتوانیم اهداف انقلاب را به پیش ببریم.


استاندار قم این توافق را سبب گشایش کارهای اقتصادی و عمرانی در کشور دانست و اظهار داشت: امسال باید حضور ما در انتخابات بیشتر از گذشته باشد تا به جهانیان ثابت کنیم که ما از اهداف انقلاب خود کوتاه نخواهیم آمد و همانطور که رهبر فرمودند به دنبال این هستیم که تمام ایرانیان در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.


وی افزود: اجرای قانون و مراقبت از حقوق تمام افراد انتخاب شونده و انتخاب کننده وظیفه دولت و وزارت کشور است و باید توجه داشته باشیم که موضوع حد اکثری شدن مشارکت در این دوره بسیار مهم است که در عرصه بین المللی هم نگاه‌ها به ایران است که واکنش مردم به جریانات بین المللی ایران چه خواهد بود.


صادقی خدمت به مردم را افتخار خود و مجموعه دولت دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه که اشکالاتی در کشور وجود دارد ولی باید با همکاری و همدلی با هم تلاش کنیم که این ایرادات برطرف شود و نگاه ما مبتنی بر این است که توسعه در کشور شکل بگیرد و روز به روز رفاه بیشتر را برای مردم فراهم کنیم./843/پ202/ج

ارسال نظرات