۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۱۵۱۵۲
استاد حوزه علمیه:

انقلاب، معرفی اسلام در سطح جهان بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: انقلاب، معرفی اسلام در سطح جهان بود امام راحل و شهدا مبلغان این امر خطیر بودند که با ایثار و مقاومت حکومت اسلامی را در کسب رضایت الهی بنا کردند و امروز وظیفه ما مبلغان حفظ و صیانت از این مهم است.
پيروزي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فاطمه اسبقی استاد حوزه علمیه امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امام راحل فرمودند پیروزی انقلاب اسلامی انفجار نور بود.

 

وی افزود: امام راحل در تهذیب نفس و کسب معرفت‌الله فردی بی‌نظیر و برجسته بود به همین دلیل در بیانات و سخنان خود بسیار دقیق عمل داشت.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش بی‌بدیل بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: در تحقق انقلاب اسلامی زنان بسیار نقش آفرین بودند چرا که امام راحل فرمودند زنان راهبر و رهبران این انقلاب هستند؛ بانوان با تربیت فرزندان عاشورایی نهال انقلاب را یاری کردند.

 

وی افزود: بانوان در سنگر حجاب و عفاف با همه وجود از انقلاب اسلامی دفاع کردند و زنان امروز نیز به تاسی از آنان باید در حفظ این انقلاب کوشا باشند.

 

اسبقی ابراز کرد: انقلاب اسلامی نعمتی از جانب خداوند است ما باید قدردان این نعمت عظیم باشیم؛ امام علی(ع) فرمودند سلامتی و امنیت، دو نعمت الهی هستند که اگر انسان قدر آن را نداند آن نعمت‌ها را از دست می‌دهد.

 

استاد حوزه علمیه ادامه داد: اهمیت نعمت انقلاب اسلامی را افراد گرانقدری همچون شیخ زکزاکی‌ به درستی دریافتند که با تاثیر پذیری از انقلاب اسلامی ایران میلیون‎ها انسان را در نیجریه به مکتب تشیع سوق دادند.

 

وی اظهار داشت: انقلاب، معرفی اسلام در سطح جهان بود امام راحل و شهدا مبلغان این امر خطیر بودند که با ایثار و مقاومت حکومت اسلامی را در کسب رضایت الهی بنا نمودند و امروز وظیفه ما مبلغان حفظ و صیانت از این مهم است.

 

اسبقی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند وجود دهه فجر مانع آن است که امام راحل و انقلاب از اذهان عمومی فراموش شود، گفت: این انقلاب با رهبری امام راحل و اراده مردم با هزینه‌های سنگین به پیروزی رسید به همین دلیل ما موظف هستیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی پاسداری نماییم.

 

استاد حوزه علمیه در پایان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دلیل ماندگاری انقلاب این است که این انقلاب بر اساس کلمه حق بنا شده است./813/202/ب3

ارسال نظرات